![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#931 |
Medlem
|
![]()
Jeg sier heller ikke nei takk til Dovrebanen går jo å bygge den i etapevis feks Eidsvoll-Hamar Hamar-Lillehammer Lillehammer-Otta Otta-Dovre Dovre-Støren Støren-Trondheim eller på en annen måte det får jo du velge sjøll samt jeg ønsker meg også Rørosbanen fra Hamar til Trondheim
kjører mye på VBSR5 fra før av
![]() |
#932 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei Smaen
Her er banen så din ser rett ut. "C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Train Simulator\launcher.exe" -runeditor
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 Senast redigerad av jkriste2 den 2013-01-09 klockan 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Medlem
|
![]()
Prøv denne con'en
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vad står det på errormeddelande?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]()
Utrolig dumt dette med Installmebat i Windows 7.
Har fått ny harddisk og reinstallert MSTS. Nå får man ikke kjørt Meråkerbanen og andre baner som krever det. Jeg har heller ikke Appdata/Local Virtuell...under Brukere. Kjedelig. Andre måter å få disse rutene til å fungere...??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#936 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kan være fordi jeg har Ultimat 64. Men som sakt bør man ungå å lage ruter med instalme.bat.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Da jeg skulle installere Meråkerbanen og kjørte bat-filen sto det "Ingen tilgang". Så tenkte jeg på Tottes innlegg. Skulle ha flyttet over Meråkerbanen fra den ødelagte harddisken.... Jeg er så dum i huet!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det går ju faktiskt att göra manuellt också. Bara att kopiera över alla Shapes, Textures och terrtex från alla orginalrutterna utan att skriva över något.
![]()
![]() |
#940 | ||
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() Citat:
Skal sjekke når jeg kommer til PC-en som jeg har spillet på. Men det er noe med filer den ikke finner. Edit: Citat:
Alle problemene er løst! _______________ Til Trondheim og Dovrebanen hadd vært fantastisk! ![]() Men gleder meg til Flåmsbana. (Korrekte navnet er Flåmsbana, ikke Flåmsbanen!) Nordlandsbanen hadde vært råkult! Men det er vel litt for ambisiøst? ![]() Senast redigerad av Smaen den 2013-01-09 klockan 21:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#941 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Kom forresten over din Gotland-rute på trainsim.com. Men jeg fant Meråkerbanen, DK2000 og NDK liggende i en ROUTES-mappe på min eksterne hard-disk fra en tidligere filflytting pga reinstallering. Disse rutene ble kopiert over til ROUTES i MSTS. Mens det foregikk, så jeg at en del filer hadde JP, JP2, US, US2 foran filnavnene. Så.....da vil jo rutene fungere hos meg tydeligvis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
eg har problemer, eg har fått noen filer som hjalp litt men det kjem jo nye failed ti load hele tia, eg kjørte fra stavanger mot oslo på vinter tex, eg kom meg til vennesla, men rett etter tunnelen etter vennesla mot oslo så for eg shape failed to load d1pnt10dlftmnirc.s, dette er på vbsr5 snow tex eg har feilmeldinger på
fått hjelp av en togkolega å alle de loa to failed meldingene som har komt før har han hjelpt å sendt meg filer som fixa feilene, men no får eg bare nye meldinger håpe noen kan hjelpe, eg har kjørt fra osla til stavanger før men det var sommer tex, rart at det ska være forskjell. håpe da er noen som kan hjelpe men alle andre ruter funker fint på vinter tex |
![]() |
![]() |
![]() |
#943 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det saknas en snötexture. Inte mycket att göra åt, bästa lösningen är att kopera den fil som saknas från texture-mappen till texture/snow. Ser till att fixa det till nästa version.
![]()
![]() |
#944 |
Medlem
|
![]()
D1tPnt10dLftMnlRC.s er et smalsporet og normalsporet sporstykke som ligger i Global/Shape mappe tilhørende texturefil hete DCleanTrack1 og DCleanTrack2.
De filene er i VBSR5/Shape/texture mappen kopier disse over i VBSR5/Shape/Texture/Snow mappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#945 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
![]()
TAKKER Å BUKKER ja no funker vbsr5 igjen
eg står no på herefoss, måtte bare kjøre en liten time før eg skrev på forumet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |