![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#961 |
Medlem
|
![]()
Detsamma, ruttbyggare!
![]() |
![]() |
#962 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu är jag hemma igen. Var borta från datorn en vecka. Jag la mer spår i Mölndalsområde färdig och efter Mölndal är det stopp. Även spår mot Småland, har jag gjort iordning till Högadals station och efter den blir stopp. Nästa steg blir mellan Vänersborg-Herrljunga och Mellerud. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-04-15 klockan 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Låter fin fint det
![]()
![]() |
#964 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Jag undrar lite vilken sträck du byggas.
Göteborg - Vänersborg - Herrljunga. men ska det är inte försätter till borås? och sen det finns västtrafik och SJ intercity tåg som köra från Göteborg mot herrljunga via Alingsås, Kommer den byggas i trollhättanrutter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Okej, så vet jag. =)
lycka till med ditt rutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#967 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har nu kommit fram till Herrljunga! Vad jag vill ha hjälp av er är att fixa bilder på hela stationsområde. Jag vet inte hur växlarna ligger till, bara på öster om stationen. Enirokartan hjälper inte mig för ju närmare zoom blir det bara suddigare och det är omöjligt att lokalisera växlarna. ![]() Är mkt tacksam för hjälp med bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2004
|
![]()
[quote=Totte]Hej!
Jag har nu kommit fram till Herrljunga! Vad jag vill ha hjälp av er är att fixa bilder på hela stationsområde. Jag vet inte hur växlarna ligger till, bara på öster om stationen. Hej Totte, vet inte om detta kan hjälpa dig, men gå in på garmin.se och välj kartografi, välj sedan City Navigator Europa, klicka sen på City Navigator Map Viewer sen är det bara att klicka på kartan ett antal gånger för önskad zoom. Krille |
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#970 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag har börjat med formgivning av landskapet. Rapid 8 startar från Kornsjø och rullar mot Mon. Här är bilderna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#971 |
Medlem
|
![]()
Bravo
![]() ![]() ![]() /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
Medlem
|
![]()
Hei dette ser veldig bra ut.
![]()
![]() |
#973 |
Medlem
|
![]()
Ser ju riktigt bar ut
![]()
![]() |
#974 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser mycket bra ut Totte!
Exakt hur formar du landskapet? Jag har problem med det och rutterna brukar bli platta med nån kulle här och där...
![]() |
#975 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |