![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Men en del här som skrev mail verkar inte riktigt förstå att saker som händer i verkligheten går först. Och att MSTS inte ÄR verklighet. Ja jag vet en del som är 30+ i ålder som jag känner lite så där som inte förstod att den Virutiela världen med MSTS fick vänta , en del blev riktig arga ( på riktigt) , ehhh ... är lite sjukt då för mig, det här är nog ett intresse som dom flesta av oss här har, med tåg , bussar en del, msts o s v. Men den del går jämt förlångt. "Hur_som_helst" den nya färgen på hytterna blev bra. Två större bilder med, skriva vad ni tycker innan jag gör för mycket med hytterna. Bra, dåligt, fel färg ? Jag tycker väl själv att den grå färgen ger mera rättvissa Åt hytterna. Bild .1 RC6 Bild .2 Dm3 TW Senast redigerad av Rogge den 2005-11-29 klockan 17:38. Anledning: Såg till att citatet hamnade rätt. /Rogge |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Medlem
|
![]()
Vad som Tar en sådan tid.
Hytterna är ju klara?! Varför bygger jag då inte? Jo , 1. Hytterna bmp;s är klara. 2. Jag har inte gjort några spakar än. 3. Inga brytare för lyse / växelställare m.m. Sådant tar tid. Samma ska vad gäller kontroll-lamper heller inte gjorda. TW Senast redigerad av Lokförarn den 2005-11-29 klockan 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Medlem
|
![]()
I Dm3 hytten sitter hastighetsmätaren något snett. Om det inte är jättemycket jobb skulle det se syggare ut om den var rak. Om det nu är så att den sitter snett i verkligheten faller genast mitt påpekande. I övrigrigt mycket snyggt.
/ Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Det ser jue kalas bra ut
![]() ![]() ![]() Kan knappt bärga mig tills jag får ersätta alla Rc lok med din vackra rc hytt, känn ingen stress eller press utan bygg på det när du har tid och känner för det. Senast redigerad av Sparkfot den 2005-11-29 klockan 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Medlem
|
![]()
Ja den satt snett inte jämt man ser hur allt blir , då är det bra med synpunkter från andra . Tack magnus_y1 för påpekandet.
Tack Sparkfot för bra betyg. TW P.S. Hoppas jag förstod rätt. Hur den satt snett, säg till annars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Inte för att jag vill klaga eller verka petig men jämnför de två blivande spakarna med varandra så märker du kanske att den till vänster ser ut att ha tappat en bit av det gråa som spaken ska sitta på sen,eller så är det bara en synvilla.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Medlem
|
![]()
Nu ser det rakt ut. Du förstod alldeles rätt.
/ Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Medlem
|
![]()
ska vara så , när spaken sedan är på plats syns det inte.
Föresten så är buss hytten nr 2 klar. TW Bild 1. Dag Bild 2. Natt TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
mycket fina hytter Lokförarn |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Du är ruskig på att göra fina hytter...
Nattbilden på busshytten är helt kanon!!!! Tack Lokförarn, för allt arbete du lägger ner.
![]() |
#101 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Otroligt!
Hur bär du dej åt? Mycket fina hyttetr alltså! ![]()
![]() |
#102 |
Medlem
|
![]()
tack för det ni skriver.
Ska lägga upp ett par bilder till på allt i den grå färgen. Sedan ska jag ta mig an mina spakar. Rent hel%%%%% att göra dom.ja ja man får väl inte skriva allt rent ut. Sedan skrev någon att han , här "Sparkfot skrev : Kan knappt bärga mig tills jag får ersätta alla Rc lok med din vackra rc hytt." Ja jag ska när dom här är klara göra IORE hytten och RC1-4 hytt. Om ett tag alltså. Bör bli mot sommaren TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Medlem
|
![]()
låta bli.
RC 1 - 4. TW |
![]() |
![]() |