![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Visar ContentManager fortfarande några röda utropstecken? Är den någon annan därute som har samma fel?
![]() |
#92 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
nej, dom mår bra nu
![]() Följande filer saknades också (efter lagom mängd letande): Autopilot Command,<kuid2:71155:60001:3> Cindy,<kuid:70414:10051> Fattar inte varför den försökter hitta filerna automatiskt på DLS när dom ändå finns där >< Så den hittade inte föraren, därav felet...
#93 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tjena Svenolle.
Har laddat ner via länken, för TS2009 á 20MB. Bland allt, som installerades. Så fick jag bara ett rött utropstecken bland det matrialet, som jag har installerat idag (today) och detta röda utropstecknet. Är för matrial, som redan fanns med i TS2009. Sen att det fanns, en massa gula utropstecken. Är ju inte, så mycket att göra åt. Det är matrial gjort för TRS2004/06 och inte för TS2009. Har bara installerat och inte hunnit med, att titta närmare på demot.
#94 |
Medlem
|
![]()
Tack Bengan,
då vet jag att 09'fixen fungerar. Det är bara att välja Skip när CM2 frågar om man ska skriva över.
#95 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Först och främst: Tusen tack för ett jättejobb!
Jag sitter nu och migrerar till 2009:an och skulle gärna vilja köra fixen du hade lagt upp. Tyvärr hävdar YouSendIt att filen inte längre finns tillgänglig. Finns det något annat sätt att få tag på den? |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr är den bara tillgänglig under 7 dagar efter det jag laddat upp den. Jag ska ladda upp den igen i kväll.
#97 |
Medlem
|
![]()
Till er som har svårt att hitta alla objekt till Säbyholm station, samt fixa alla fel som uppstår för gamla objekt i TS2009, har jag gjort en komplett 09’fix som finns att ladda hem via länken nedan (ca 20 MB). OBS! Endast för TS2009.
Sabyholm Dependencies.cdp: https://rcpt.yousendit.com/674064576...63fdb36547d4b1
#98 | |||||
Medlem
|
![]()
Jag har blickat tillbaka i denna tråd och kan bara konstatera att det för mej känns lite omotiverat att fortsätta ge ut information om skripten, när duktiga 3D-designers inte vill släppa på sina modeller.
2007-05-07 Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
![]()
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-04-15 klockan 03:40. |
|||||
![]() |
![]() |
#99 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Det vore tråkigt om det skulle falla på grund av det att duktiga 3D-designers inte vill släppa på sina modeller.
![]() gubben50 --------- John.P |
![]() |
![]() |
#100 |
STW-member
|
![]()
Det handlar inte om att inte VILJA släppa. De är inte färdiga (testade med script) och vi får snällt vänta tills de blir färdiga. Just nu saknas tid. Ett kanske inte helt obekant fenomen?
Janne Admin Svenska 3D-Tåg - Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Senast redigerad av Janne den 2009-04-15 klockan 17:21. |
![]() |
![]() |
#101 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jo så kan det va ibland men nu fick vi ju veta varför det tar tid med dom
gubben50 --------- John.P |
![]() |
![]() |
#102 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]()
Mats (emges) gamla signaler, som vi använder nu.
Har själva 3d-filerna gått i graven där tro, för alla nuvarande signaler. Om dom finns kvar. Kan det inte vara något för Svenolov, att jobba vidare på???
#103 |
STW-member
|
![]()
Om det ska komma något gott ut ur det här måste Mats, Tomas och Svenolov börja prata med varandra och då menar jag inte via forumet utan via mail eller PM.
#104 |
Admin & STW-member
|
![]()
Jo men jag vet att Svenolov har försökt med både mail och PM helt utan resultat till Tomas
|
![]() |
![]() |
#105 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har också försökt komma i kontakt med Tomas ett antal gånger men med helt andra anledningar. Har inte fått svar sedan i höstas när han släppte sina snygga plattformar. Han har både växlar och uppdaterade ktl-stolpar + fackverksbryggor klara och färdigbetatestade. Jag tycker det är konstigt att han inte släppte dom. Även om han sa att han skulle fixa någon liten detalj.