![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Sålänge du först tar backup på antingen en extern hårddisk, skiva eller usb-sticka, så är det inga problem att sen format C: och sen lägga in msts (och allt annat) igen. Allt kommer fungera med Win 7 (jag har inte hittat nått som inte fungerat än!), men vissa drivare kommer få bytas till 64-bit version. Nån nya dator behöver du knappast. Din dator är bra, det är bara ditt OS som behöver bytas ut!
![]() |
![]() |
#92 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2011
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]()
Någon som upplevt att objekt och spår flyttar sig? Har en sträcka på ca 1 mil där stolparna hamnat på ojämna avstånd till varandra. Spåret har på vissa ställen blivit ojämnt så att det hoppar till i tåget. Upplever andra fel i samband med spårläggning också. Där jag tidigare svetsat dyker helt plötsligt stoppbockar upp.
Beror det här på någon bugg i spelet eller är min rutt korrupt? Det är ju inte så motiverande att bygga när man måste gå tillbaka och rätta till småsaker hela tiden. Ojämnheter i spåret är nästan omöjligt att fixa utan att lägga om spåret helt. Edit: Spelet är RW3. Senast redigerad av fremi den 2012-02-26 klockan 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag hämtade nya uppdaring av RC ver 3 och installerade via Ulitities steg för steg. part1, part2 osv.
Jag vet inte orsaken hur rutorna ser ut så enlig bilden. Har jag missa nå´t annat, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Hedersmedlem
|
![]()
Det löstes nu! Tack vare länken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Medlem
Reg.datum: May 2012
|
![]()
bra repaint
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Va nu då? Huset lyser skarpt, nå´t fel med nattextur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Kan inte husets skapare fixa nattextur? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu tar jag upp gammal tråd och ber om att få svar. Husets nattextur från tidigare inlägg är inte åtgärdat. Många husfönster lyser inte, ![]() Se även http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=34635 MSTS som är gammal så lyser fönstren i alla hus.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-11-14 klockan 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() Angående att många husfönster inte lyser.. Du kanske ska skriva ett brev till railsimulator.com och lägga fram problemet med dagens utveckling? ![]() En annan variant skulle eventuellt möjligtvis kunna vara att ta kontakt med konstruktören av husen direkt. Han verkar ju inte fullföljt sina plikter verkar det som.. ![]() <hänger upp elaka hatten> ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#101 |
Hedersmedlem
|
![]()
Huskonstruktören läser väl den här tråden. Varför ska jag leta efter och söka och skriva direkt för?
Den här tråden är till för att hjälpa och förbättra RW, eller hur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
man vet aldrig ju... Eller är det också en plikt?
![]() Citat:
![]() Sen kanske jag är fel ute igen, men jag uppfattade nog TS om att tråden skulle handla om fel och buggar i programvaran inklusive dess banor och fordon. Dvs, det som levereras från Railsimulator.com. Nu pratar vi om gratis-objekt i detta fallet. Nåja, jag tror det löser sig så småningom. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, nu har jag skrivit till Railwork Danmark och Facebook RailSimulator.com
Har använt Google översättning. Är dålig på andra språk. Få se vad ska hända framöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag fick svar av Erich: Det skal du nok ikke regne med at de gør ![]() |
![]() |
![]() |