![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 |
Medlem
|
![]()
VBK-Tågs ledning har idag beslutat att vi inte kommer att köra på EDK som vi förut hade i planerna (det gällde då Öresundstrafiken)¨. Istället kommer vi att köra på Lollandsbanen och eventuellt även Östbanen. Trafiken på Lollandsbanen beräknas att komma igång om ca 1-2 Veckor.
Blir det trafik på Östbanen inormerar jag om denna Trafik i denna Tråd. Vi haar även beslutat att det inte kommer att pågå någon trafik inom Sverige, på Svenska banor förän LLJ blir klar. Till dig som vill vara Lokförare på Lollandsbanen, maila eller skriv i denna tråd. Dessa uppgifter måste mailet/Posten innehålla: Namn Efternamn Namn på forumet, om ni mailar Mailadress Jag skriver då upp er så fort jag kan i en särskild lista över alla Lokförare! Detta var allt för denna gången! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#92 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Lollandsbanan?
Är det samma som NDK eller?[|)] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#93 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Moderator
|
![]()
Tackar för informationen!
![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#95 |
Medlem
|
![]()
Då ingen vill vara Lokförare på Lollandsbanen så blir det ingen trafik
![]() för att kunna driva Trafik så måste ju förare finnas, Tågen är ju inte direkt förarlösa! ![]() ![]() Nä, skämt åsido. VBK-Tåg kör altså för tillfället [u]bara på NDK</u> men även där ser det ganska så glest ut. Så om det inte finns några villiga Lokförare kommer förmodigen VBK-Tåg att gå i Konkurs! Snälla, vi måste ha Lokförare!!! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#96 |
Senior Member
|
![]()
Hej Dson!
Här har du en som är intresserad av jobbet ![]() Hmmm.... för lite folk låter inte bra dom som är anställda får väll och köra lite mer da... satt ni/du slipper gå i KK/Konkurs ![]() ![]() M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Du är anställd och uppskriven i listan!!! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Medlem
|
![]()
Skulle också vilja vara med och köra.
![]() Finns på epost addressen zerax@nordictech.com --------------- zerax@nordictech.com http://www.zerax.mine.nu http://www.nordictech.com |
![]() |
![]() |
#99 |
Senior Member
|
![]()
Vad trevlig Dson!
Om du behöver min e-mail så mail hit i så fall panic_attack@chello.se M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Medlem
|
![]()
Ahhh! Vad bra med flera lokförare!
då har vi 6 St lokförare i Danmark (På rutten NDK). Då är det ju lika bra att börja med aktiviteterna!!!! Zerax: Du är uppskriven!!! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#101 |
Medlem
|
![]()
Tackar.
![]() Har säkert missat vad som behöves. Skulle du kunna skriva en lista på det? --------------- zerax@nordictech.com http://www.zerax.mine.nu http://www.nordictech.com |
![]() |
![]() |
#102 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Lista kommer i Readmen som kommer med .zip-filen när jag skicksar aktiviteten! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Medlem
|
![]()
Jag kan tyvärr inte göra aktiviteter nu innan vårat sommarlov, det är mycket att göra i skolan, och läxor. Så jag hinner inte göra aktviteter, jag kommer at börja igen på mitt sommarlov! Jag hoppas att det är ok?
MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#104 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Man hinner knappt köra för alla prov som ska övas på... ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Håller med till 100%..........
Fy för prov ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |