![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
MVH Erik.H |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Banvallen finns i flera paket på www.train-sim.com
Sök på: Berms ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är inte ofta jag är inne längre, men ska försöka ge svar på Lidingö-banan då jag bor där.
Den fyrfiliga vägen slutar (börjar) i höjd med Baggeby Station (Q8) som någon sa. Efter det är det 2 filigt hela vägen till Gåshaga. /Patrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag vill gärna ha banvallen, men det är jättetjock betongvägg att gå genom med lösenord hos Trainsim.com. Tyvärr!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
Finns ett paket ( PVBerms ) på: http://www.the-train.de/de/index.php
Men paketen/banvallarna för t.ex. Scale Rail spåren finns på www.train-sim.com , så bäst är att regga sig där och hämta hem dom....när man kan det!? ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jag har inte hört nåt på länge. Hur går det med rutten??
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Kyriakos!
Har inte haft tid eller lust att göra nått med rutten på ett tag. Har kommit Roller Coaster Tycoon 3 och nu TRS2004 imellan. Men igår byggde jag lite på den iallafall..... Så det går framåt, men väldigt långsamt!
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Ok! Det är bra att höra att du åtminstonde inte har lagt ner den
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har byggt vidare på rutten. Nu är nästan alla vägar utlaggda, carspawners utplacerade och stationsskyltar monterade. Dessutom är alla övergångar på plats och det har blivit lite landskapsbygge....
Om någon 3d-byggare har tid och lust, så skulle jag (och kanske andra????) gärna ta emot en bergsskärning. Likt den som finns till Trainz! Jag behöver den till området vid Torsvik och innan Baggeby.... Jag har även gjort en enkel hemsida för rutten. Där ska man få lite info, samt se lite bilder. Bilderna kommer bytas medans bygget fortskrider! Adressen är: http://web.telia.com/~u60000255/
![]() |
#10 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Har fått Pierre's tillstånd att fortsätta med rutten (men jag avbryter om Pierre vill fortsätta). Försöker att göra ett nytt träd just nu, inte helt nöjd än, Skärsätra station är också under byggnad. Det kommer att bli mycket nya 3D-modeller i ruttern enda från Ropsten till Gåshaga. Bjuder på en liten bild, nästa bild jag postar här blir på ett färdigt Torsvik, och/eller Skärsätra.
![]()
![]() Senast redigerad av Sigma den 2008-04-24 klockan 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kör hårt Sigma!
Jag har inget intresse av att bygga rutter längre (tyvärr)... Kommer följa ditt byggande med spänning. Härligt med riktiga 3d-modeller i denna rutt!!!!
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Härligt Sigma! Länge Leve MSTS! Lycka till Sigma och jag ser framåt med rutten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En resa i södra Sverige med Linx [Bildgalleri] | Pson | Off-topic | 9 | 2004-11-01 20:38 |
Lidingöbanan (v0,6) (56K varning) | WWPD | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-08-13 21:40 |
Lidingöbanan - tåg från 30 talet? | Pson | Off-topic | 32 | 2002-09-26 13:25 |