![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1081 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() OBS, inte enligt mej. KRS, är bara ett stickspår, lite vajande gräs.......men resten..!!!! Håll ut, du vinner i lägnden. Håkan
![]() |
![]() |
#1084 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack! Det värmer!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1085 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Ge inte upp!! Det arbete du har lagt ner på rutten e ofattbart. Ser framemot att få åka längs götaälv längre fram då man bor i ale. heja på!
mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#1086 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag håller på bygger mellan Teåkersjön och Dalskog. Det är mycket med åsar att göra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag skriver inte så mycket, jag har gett mina intryck en gång och då blev det detta ![]() Det är kul att se att det finns dom som inte gett upp MSTS ännu ![]() Oj, det blev lite OT här men jag hoppas att det inte gör något ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#1088 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej Totte!
Det är ju ett jättesnyggt landskap du bygger. Jag har inte provat själv pga tidsbrist, men jag kör helst de svenska rutterna. Jag väntar med spänning på fortsättningen av din rutt.... Hälsningar Olle M i Göteborg |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det är nå´t allvarligt fel som jag inte begriper. Det är vinter kl 19.00 och bilden ser ut så här. Varför vet jag inte och hur ska jag lösa det. Vore tacksam om nå´n kan fixa fel åt mig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
Stå på og mist ikke motet , jeg venter med lengsel på på ruten din ![]() Det er kjempeflotte bilder og helt topp arbeid ![]() Mvh lukas Norge |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack Lukas!
Tyvärr stannar byggande av rutten pga fel. Felet måste åtgärdas och jag vet inte hur. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 |
Hedersmedlem
|
![]()
Jag startar rutten på vinter kl 15.00 och det går bra tills kl 16.59 och tiden stannar och får display "Don´t send" till Bill
Jag startar rutten på vinter kl 17.00 och rutten laddas inte helt och får "Don´t send" till Bill |
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]() Mhv lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte
Er det samme sted på ruten at du år fejlen ? Det er muligvis ikke et tidsproblem, men derimod manglende snowtextures