![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1141 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
ALLA bussar i Täby/Danderyd/Vaxholm är inställda, så det verkar inte bli någon skola idag..
![]() |
#1142 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Idag måste SL få lite positiv kritik för en gångs skull...
![]() ![]()
![]() Senast redigerad av Mikey den 2011-02-11 klockan 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Det är så jätteroligt i skolan idag. Kom minst en halvtimme för sent!
![]() ![]()
![]() |
#1144 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Sitter fortfarande hemma. Bussarna är fortfarande inställda. Gör inte direkt mig nånting eftersom jag inte hade något viktigt idag.
![]() |
#1145 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Kom just hem från skolan!
På vägen dit fick jag gå hela vägen till skolan, (inte en enda buss på Gullmarsplan ![]() Som tur var gick jag ca. 25 minuter tidigare så det löste sig. ![]() Och på hemvägen kom en röd enkelbuss som "Linje 4 Gullmarsplan", så där löste det sig ganska bra också. Men jag hade inga lektioner idag, vi var bara 5 st. Det positiva var att det blev något kortare skoldag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Bah, ni stockholmare värkar ha svårt att ta er till skolan
![]() ![]()
![]() |
#1147 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Att bo i Sthlm just nu (eller iaf i förorterna) är som att bo i djupaste Norrland. Det är 30-40cm snö på trottoarerna så man måste ha stövlar på sig alt. gå på vägar.
![]() |
#1148 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Haha måste nog säga jag som stockholmare, att bönderna uppe i Dalarna kan köra buss mycket bättre än dom i Stockholm. Förlåt alla stockholmare.
![]()
![]() |
#1149 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Beror väl på vem som kör..
![]() |
#1150 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Mobilsamtal under bilkörningen påverkar en hel del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1152 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]()
Haha inte du Bönan, jag vet att du är en stockholmare innerst inne.
![]()
![]() |
#1153 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag är full....
![]() |
#1154 |
Medlem
|
![]()
Trafikolyckan jag och min kollega var inblandad i igår kunde gått så mycket, mycket värre. Nu klarade sig alla inblandade utan personskador, däremot blev ena personbilen skrot och lastbilen fick sig lite törnar.
Men det gick bra i alla fall och ingen skadade sig, det får väl anses vara det viktigaste. ![]()
![]() |
#1155 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Har du varit på sjukhuset för undersökning? Tänker på nackkotorna, vichplash. Bra om du gör det, så det finnes journaler som försäkringsbolagen kräver i framtiden. |
|
![]() |
![]() |