![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
ja jag har svårt att låta bli. he he...
TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Medlem
|
![]()
Jo, nu är det sista gången som jag lägger upp bilder på Dm3 & RC6 hytten innan den är klar.
Så på följande 4 bilder titta noga tack om ni ser något som är fel som ni stör er på osv. För nästa vecka på fredag gör jag natt versionerna på dom och sedan är det lite jälv%% svårt att ändra på det. Så finns det någon sned mätare eller annat som är fel påpeka det då här tack. Jag har inte sett något själv men efter ett tag så ser man inte. Som ex Hastighetsmätaren på Dm3. Bild 1. RC6 Bild 2. Dm3 Bild 3. Höger Bild 4. Vänster TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ser bra ut, det jag kommer på direkt är att det saknas backspegel i vänstervyn. Det bör ju finnas!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Medlem
|
![]()
där ser man , ja jag skrev ju att jag inte ser allt, bra
vr98olli ... Jag tänkte inte ens på det. Backspegel kommer. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
"Knapparna" eller strömställarna till Ljuset och tågets färdriktning saknas? Eller det är kanske oxå något som kommer inom kort?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Medlem
|
![]()
Jo , jag tyckte just att jag skrev det på andra sidan.
Du förstår "Sparkfot" om man ritar ditt knappar till lyse mm på bmp bilden hur ska man då animera dom? Allt, spakar, knappar, kontrollampor måste göras. Det där är inga hytter det är "bilder". Hytter blir det först när allt är ihop plockat. Hytt"bmp:s" spakar knappar lampor i editorn och man har en Cabview mapp. Men jag tycker att det är bra att man är uppmärksam , men men , ? TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Medlem
|
![]()
I got the point nu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Medlem
|
![]()
Bra du Sparkfot
Hoppas du inte tyckte att jag var "irriterad". TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Medlem
|
![]()
och trevlig kväll du också.
Här är en bild på den ny startade Rc1-4 hytten. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Medlem
|
![]()
Snygg början
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Medlem
|
![]()
Jag kan nog få alla hytterna klara på en gång.
Då bör det bli RC1 RC2 RC3 RC4 RC5 Rc6 Rc7 1-4 har samma hytt fast med större och mindre ändringar. Mätare kontrollampor mm sitter ju inte riktigt på samma sätt. Samma gäller 5-7 fast med mindre skillnad. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Medlem
|
![]()
Vilken julklapp det skulle bli till alla här då
![]() Jag är grymmt imponerad av dina hytter du jobbar med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Medlem
|
![]()
Julklapp ?! jo jo
Ja release datumet är satt till slutet februari/mars. Ja har pratat med banbyggarna också så dom vet. jag har ju inte så mycket tid med det längre och inget större intresse men jag bygger på osv... Pga lite saker som har hänt så har väl jag ett intresse på säg av 90 % förr kvar säg 10 - 12 %. Men hytterna kommer. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Medlem
|
![]()
Okej,får bli ett förtidigt påskägg istället då
![]() |
![]() |
![]() |