![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja broarna funkar att tanka hem nu ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#107 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Har precis gjort en test i TRS2004 och 2006. Inga problem för mig, men det kan bero på att dom är packade hos mig, så att Trainz inte känner av något. Rc-loken har även kommit upp på DLS och normalt brukar dom stoppas upp innan dom kommer upp för nedladdning, om det finns något fel som måste rättas till. Tåg-Robban. Prova att ladda ner dom på nytt och installera om dom. Kan ha blivit någon miss vid nedladdningen. Har du Paintshed installerat också. Har för mig att man måste ha det, då dom är gjorda där.
![]() |
![]() |
#108 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Slash, har du fått ditt 2004 från Software Express?
![]() ![]()
![]() |
#111 |
|
![]()
Ni som har problem med Rc-loken.
Har suttit och funderat på. Vad det kan vara, som gör att dom inte fungerar ordentligt. Fråga 1. Använder ni TRS2004 eller TRS2006. Om det är TRS2004. Så är Rc-loken ändrade i configen från Trainz-built 1.5 till 2.0 för att kuiden ska kunna vara en kuid2:a. Skriver alltså över det gamla kuidnr och kör över dom redan installerade Rc-loken. Kanske därför ni bara ser ikonerna (dom små bilderna) och inte kan sätta ut loken för att dom gamla har blivit överskrivna. Om ni har TRS2004, är den då uppdaterad till (buildt 668 (om jag minns rätt nr. nu?) FEL, se EDIT nedan) EDIT: Minnet var helt fel. Ska vara version 2.4 (Build 2365) Annars tror jag inte TRS2004 klarar av dom utan uppdatering.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2007-01-30 klockan 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Medlem
|
![]()
Bengan: Har testat i mitt TRS2006 sp1 och det fungerar felfritt med alla 37 lok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]()
Har plockat bort allt mitt matrial ur TRS2004 och lagt i en mapp på skrivbordet, för att kunna göra en ny test.
Så att inget, av mina grejer som var installerat skulle kunna påverka något. Laddade därefter, hem alla RC-lok från Banbyggarna och installerade i TRS2004. Alla lok fungerade utmärkt för mig igen, som tidigare. Jag har TRS2004. Trainz version 2.4 (Build 2365) installerat. Det borde finnas ett steg till, att installera från 2145 till 2365.
![]() |
#116 |
Medlem
|
![]()
ojdå, skrev visst lite fel i mitt förra inlägg, build 2365 ska det vara
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Medlem
|
![]()
Men se där=) För mig fungerar dom aldeles utmärkt efter att jag installerade Paintshed. Riktigt snygga lok, Bengan!
![]() |
#118 | |
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#119 |
Medlem
|