![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag ser att B-loket är gjord mest av Jonatan. Jag förstår att Jonatan är trött nu och behöver koppla av och hoppas komma tillbaks till höst. Det finns likadan lok i Trollhättan uppställt utanför Mohab och det är jättfint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tråkigt att du tröttnat...
Vad är kvar på loket? Är det "bara" hytten, så varför inte släppa det utan och släppa en riktig hytt senare (när du fått tillbaks bygglusten)? Jag förstår att du helst vill släppa det komplett, men jag tar den gärna som den är nu!
![]() |
#108 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hawk Har du byggt något mer på rutten på sistoende?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Medlem
|
![]()
Det ser ut som en annan typ av rök från skortstenen. Är det någon ny rök?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Har kommit på ett "genialt" namn på rutten ![]() ![]() Kvarndalsrutten eller Kvarndalen Route Så här skulle laddbilden kunna se ut. ![]() Alla som undrat, B-loket kommer att följa med rutten. Ja har fått tillstånd av Jonatan att släppa loket i en "beta-version" ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-05-23 klockan 05:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Är det fortsättningen av KMJ, efter Kvarndalen
![]() EDIT:Alltså som där spåret tar slut strax norr om Kvarndalen, hoppar man över till denna rutten och kör vidare här ![]()
/Erik Götborg Senast redigerad av Erik Götborg den 2006-05-23 klockan 09:12. Anledning: Förtydligar mig själv... |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
En fortsättning efter kvarndalen vore grymt roligt att se!
![]()
![]() |
#113 |
Hedersmedlem
|
![]()
Suverän bild, Hawk. Det var ju bra att du fick tillstånd av Jonathan. Väntar spänt på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
När släpper du rutten?
![]()
![]() |
#115 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Har pulat lite mä en cab till B-loket. Den här är en modifiering av Br78-cab ![]() Kanske kan duga tills Jonatan har byggt en riktig
![]() |
#116 |
Hedersmedlem
|
![]()
Härligt Hawk och härligt att du får släppa en beta av Jonatans B-lok med rutten!
Jag förstår att du vill ha nått av dessa ruttnamn, men jag tycker det blir fel, eftersom Kvarndalen finns på KMJ...men det är vad jag tycker!
![]() |
#117 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Ja visst e dä härligt ![]() Men som tråden heter "Rutten...va den nu ska heta?", så e de inte så lätt å komma på nått namn. Kvarndalen kan la finnas på fler ställen ![]() Får fundera på saken Här några bilder. .
![]() |
#118 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Imponerande!!! Ja, ruttnamn du funderar på, har jag ett förslag eftersom bilderna visar som småländsk natur, "Vetlandarutten" eller "Hultsfredsrutten". Vad säger du om det?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2006-05-24 klockan 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Jag kan bara instämma i kören och skulle gärna köra runt i det B-loket på den rutten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Det är grymt snyggt Hawk... MSTS lever än med dina ruttmodifieringar...