![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#106 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Villken patch är det. Är det: Work rel 1.7.081920 eller Stable release
1.7.051922?" Kör på Stable release 1.7.051922, så vet du att det funkar som det ska!
![]() |
#108 |
Hedersmedlem
|
![]()
"Jag är en tjatig typ det vet jag. Det ända är att jag vill se några fler bilder på regina. Helst på transito eller gul regina vad nu det företaget heter."
Kolla igenom hela tråden! Både jag och Totte har lagt ut bilder på Västtrafiks (gul) Regina. Än sålänge finns inte alla målningar, då det är nått som inte prioriteras först. Först bygger man klart modellen och sen gör man alla dom olika målningarna! "Kommer det att finnas inredning i den första versionen?" Ska egentligen byggherrarna svara på, men jag tror det är därför den dröjer!? Det är inredningen som ska byggas...
![]() |
#109 |
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
|
![]()
Okey det är derför det dröjer. Ja det blir väll roligare och finare med inreding.
Sen en sak som kanske inte här in i detta ämne. Finns det tåg som har vagnslutning typ som X2 har? |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Nej det finns inte. MSTS har inte det systemet. Tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Tidigare haroldlowe12
|
![]()
Blir det olika inredningar på alla vagnar?
eller blir det som dom på trs04-06 att alla har samma inredning. Senast redigerad av Adtranz92 den 2007-10-02 klockan 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Medlem
|
![]()
Just nu ligger arbetet nere med Reginan... Har en massa annat att gör just nu. Jag kommer uppdatera er så fort det händer nåt.
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Tidigare haroldlowe12
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2007
|
![]()
Det har inte hänt nånting än?
![]() |
#116 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
You have to wait for something to be realesed.
![]() |
#117 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det är faktiskt så här att detta är en hobby och inget annat. Folk gör detta för att de har ett intresse för att göra det och för att det är kul. Sen brukar ju folk ha annat att göra under tex sommaren och inte sitta framför burken. Sen kan det ju faktiskt vara så här att man kanske är 2 om att bygga en modell och den ena kanske tröttnat, då står man där med skägget i brevlådan...Sen tar det faktiskt en hel del tid i anspråk på att bygga tex en modell eller en rutt.... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#118 |
Hedersmedlem
|
![]()
Micke har skrivit att han inte vet när det blir släpp av modellen och att han haft annat att göra. Han hade säkert trott på en mycket tidigare release, men att det kommit saker imellan. Ibland gör det tyvärr det!
När det gäller freeware saker kan man inte ställa krav, utan bara hoppas och vänta. Eftersom Micke släppt modeller tidigare och inte meddelat att han lagt ner Regina-projektet, så lär den dyka upp förr eller senare. Ha tålamod och håll ut!
![]() |
#119 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag håller med du!!! MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#120 |
Admin & STW-member
|
![]()
Nu har jag rensat i denna tråd. Nu ber jag jag att haroldlowe12 och Bifen slutar tjata. Fortsatt tjat leder till raderade inlägg och ev. till avstängning!
För information, i och med att tråden rensats har en del andra inlägg också tagits bort som varit svar till haroldlowe12 och Bifen. Detta för att tråden ska kunna vara läslig. Senast redigerad av Fredrik den 2007-11-04 klockan 20:02. |
![]() |
![]() |