![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Looking good
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2015
|
![]()
gud så snyggt!!
jag ser detta tåg varje dag eftersom att jag bor i åtvidaberg. mellan linköping och västervik går tjustbanan där detta tåg går. i mitten av banan ligger åtvidaberg. jag bor så pass nära tåg rälsen att jag ser det. skulle vilja att det släpps bana och tåg i ett. (gratis) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Själv skulle jag gärna betala en slant för Granders alla projekt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
![]()
Hej,
försökt PMma dig men din Inbox är full, Hur kan man komma i kontakt med dig Granders? Åke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2016
|
![]()
Är tåget klart eller har du paus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Hot
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Mycket snyggt.
Blir det en mellanvagn med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bra jobbat! Levererar du tågen till både OR och RW? Jag vill gärna köra dem i Västra Götalandsfärger, hoppas jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
När det gäller detaljrikedom har jag märkt vid egna tester att plycounteb inte verka spela en jättestor roll i TS, fpsn suger vi vilket fall som, men det kommer nog se väldigt bra ut i train sim world. Prova alltid att lägga in i unreal så kan du ju få ett hum om hur det kommer att se ut där.
![]() |
#120 |
Medlem
|
![]()
I Railworks spelar det i princip ingen roll hur kraftig hårdvara man sitter på. Spelet är en flaskhalskonstruktion som i princip sätter grafikkortet i viloläge medans processorn får jobba för tre. Motorn klarar inte av mängden objekt, oavsett polygoncount på dessa.
Open Rails begränsas i den mån man använder högupplösta texturer, som tar längre tid att framkalla. Det totala utnyttjandet av hårdvara kompenserar dock upp för detta och motorn klarar av väldigt många högupplösta/polygonrika objekt inom samma "tile". Ni förstår kanske varför jag prioriterar Open Raills ![]() Nåja, Hytten i dagslägget dårå.. Bakat och klart. (var det 3d-skaparen eller bagaren som sa det? ![]() ![]() Senast redigerad av granders den 2016-09-08 klockan 21:10. |
![]() |
![]() |