![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
blev klar idag. I dessa flyktingtider har jag ju ägnat mig åt att bygga broar, men nu är Älvsjö station med de två bangårdsbyggnaderna så klara att jag laddar upp dom strax:
![]() |
#107 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Lennart.
Har du någon baktanke med dessa, genom att ha hål i terrängen eller har det blivit en miss?
![]() |
#108 |
Veteran
|
![]()
En miss av mig! Glömde ta bort tagen dighole, fixar direkt!
EDIT: No dighole, fixat!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2015-09-24 klockan 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Veteran
|
![]()
... gjorde att jag hittade det rostiga cykelstället fån Läggesta Nedre, som jag raskt clonade och fräschade upp.
Antal cyklar är valbart i propertyrutan. Kommer strax i download:
![]() |
#110 |
Veteran
|
![]()
... blir väl ett godsmagasin. Grävde ut min urgamla ÖSLJ Godsmagasin och skar bort lite och la till lite och "falurödfärgade" kåken.
Den får la duga ?
![]() |
#111 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
EDIT: Snabb avsynning gjord. Du grävde nog ut lite mer än vad du hade tänkt. .
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2015-09-24 klockan 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Veteran
|
![]()
... somliga har mycket luft på loftet, och samma somliga går inte gärna runt husen pga dåliga knän
![]() Men det förde med sig det trevliga att godsportarna nu är animerade så att de öppnas och stängs då och då, även på nätterna till alla godstjuvars stora glädje ![]() Uppdateras strax: