![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1201 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu lägger jag mer spår till Melleruds stationsområde. Tåget jag kör är norska pendeltåg Bm69 och hytten är det jag håller på med åt norrmännen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej Totte!
Det här ser jätte bra ut,kommer att bli en toppenrutt när du är klar.Hoppas bara att du inte tappar intresset för att det är ju mycket kvar.och du glömm bara inte att spara o kopiera ofta.Sen tycker jag att din fru ska en stor eloge för att hon tillåter att du sitter vid dator så mycket som du gör.Lycka till framöver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Så här långt har jag byggt landskap och lagt ut mer spår till Mellerud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det är ett jättejobb som du gör. Det skulle vara väldigt kul att få prova lite på banan. Jag väntar .....
Hälsningar Olle M |
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 |
Medlem
|
![]()
Hur går det med byggandet? Det var ett tag sen du skrev om hur det gick.
Eller du har tagit ett stopp nu över sommaren ![]() Lycka till med byggandet i alla fall.
![]() |
#1206 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Ja, det stämmer att jag tar paus över sommaren. ![]() Trevlig sommar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej på er alla forumvänner.
Ja, vi hade det skönt på landet drygt en mil utanför Nora. Jag hoppas att ni hade bra sommar. Jag börjar med bygget så småningom och sakta och säkert. Det varma vädret kommer att fortsätta ytterligare så bygget får vänta ett tag. Ha´t så bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 |
Medlem
|
![]()
Hei Totte det er bra at du hadde det fint på ferie du er heldig som har fint vær i Sverige
![]() ![]() ![]()
![]() |
#1209 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
Det er kjempebra at du har hatt det fint på landet , gjør seg med fin ferie ![]() Har hatt veldig fin sommer her vestpå i Norge også ![]() Kos deg videre og nyt sommeren ![]() Mvh lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 |
Medlem
|
![]()
Hejsan!
Det ser riktigt bra ut på bilderna! Ser fram emot att få köra hela vägen till Göteborg. Bygger du med dubbla spårtexturer? T.ex. trä på bangårdar/sidospår och betong på huvudspåret eller blir det betong hela rasket? Fortsatt trevlig sommar! ![]()
![]() |
#1211 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Det blir nog betong i hela rasket, orsaken tidbrist. Jag kan ju placera gräs på sidospåren så man får uppleva lite mer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1212 |
Medlem
|
![]()
det med å plassere gress på sidesporene hørtes veldig kult ut meget bra ide
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#1213 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ja, det var ett tag sen jag visar bilder om hur långt jag kommit med rutten. Jag tog LMV-tåget och börjar vid Vänersborgs bro mot Öxnered. Njut av bilderna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 |
Hedersmedlem
|
![]()
Förarhyttens panoramaruta, tack Max som fixade bort mitten stolpe.
![]() Öxnered är inte helt färdig, för jag väntar på fler objekt av Micke 321. Jag bygger vidare mot Uddevalla.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-08-21 klockan 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 |
Medlem
|
![]()
Hej
Ser kanon ut detta ![]() MVH Kenneth