![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1216 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag har laddat hem belysningen och de verkar se bra ut. Ska prova dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
*Dräggel, vad snyggt*
![]()
![]() |
#1218 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1219 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Totte
![]() Myyyycket snyggt,puh! ![]() Tack Totte nu måste jag kontakta min husläkare angående mitt återfall till aabschtieensbeesväär av olidigt drägglande. Nej Tangentbordet klarar sig ![]() Givetvis specialtillverkat,hihi ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Totte, du gör ett fantastiskt jobb, hoppas vi får köra den här rutten även i MSTS 2 som jag ser fram emot. Det glädjer mig att se att du är ute och bygger kontaktledning med LMV, jag håller som bäst på att jobba med en sista etapp på Botniabanan (IRL ej till MSTS ännu.. men vem vet det kan ju bli till MSTS 2)...
![]()
![]() |
#1221 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Tack för uppmuntran! Dessvärre går det inte ha min rutt till MSTS2. MSTS2 har helt annan spårdatabassytem mot MSTS har. Jag hade hoppats på detta, men... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Det pågår bugg på min- och VBSR2 rutterna i min dator. Får don´t send efter avslut. Jag har felsökt flera dagar utan resultat. Har kört rebuild flera gånger och hittar inga fel. ![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-09-06 klockan 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag vill nu meddela att problemet är löst. Jag tog bort alla 12 gamla Paths och skapade en ny. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Det var glädjande att du lyckades hitta felet. Du glömmer väll inte bara att kopiera ofta,vi vill ju inte missa det här bygget och det glädjer mig att du inte ger upp msts mot msts2,fast rutten inte passade. kanse kommer en path,vem vet. Lycka till framöver |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
For noen dager innstallerte jeg en italiensk rute og etter det får jeg denne send to bill meldingen nå få steder på vbsr2 når jeg går ut av ruten. Merkelige greier.Har det samme problemet på trollhattan_ligth Mvh lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu fungerar rutten bra. Jag har byggt fram till Väne-Ryr (drygt en mil från Öxnered mot Uddevalla). Motorvägar, landsvägar och grusvägar placerades. Skog och hus är också placerade. Jag visar bilder om några dagar. Ha´t så bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1227 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Här kommer höstens första bild! Väne-Ryr håller på formas och byggs. Nu med X-53 VT tåg den här gången. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kul att det går frammåt! Jag var faktiskt i Väne-Ryr igår, och tittade lite på stationen. När jag åkte därifrån tänkte jag att snart får jag köra på trollhättanrutten här... Jag känner igen mig, även om Väne-Ryr inte är riktigt färdigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Ja, nu har jag jobbat 17 km från Öxnered mot Uddevalla. Det blev nio bilder. En speciell kurva vid Liden, finns det namn som lokförarna kallar till denna kurva? Jag tog tåget HectorRail med långa godsvagnar som startar vid Öxnered och glider mot Uddevalla. Här kommer bilderna... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 |
Hedersmedlem
|
![]()
En bild till... och fortsättning följer...
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-09-17 klockan 19:36. |
![]() |
![]() |