![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1261 |
Medlem
|
![]()
Det är väldigt väldigt snyggt och bra gjort som alltid 10 poäng till dig David, God jul och gott nytt år, Have a merry merry christmas see you later. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1263 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Svo: Your modell works great, it's so quite when it's rolling around in the tunnels, keep up the good work!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
tack.
romet, jag ska försöka att hitta buggen. Jag tror att jag hade denna bugg nån gång förut så vet jag lite vad att kolla för att kunna fixa buggen. Jag behöver andå lite mer information så att jag kan försöka att ha buggen på min del. 1- Vilket version av TRS har du? 2- Hur har du startat din layout. Via quick drive från surveyor eller via driver från huvudmeny? 3- Har du ta bort 1.21 före att installera 1.3? 4- kan du försöka att ha buggen igen och när den händer, måste du stänga trs omedelbart och skicka din JetLog.txt fil på dpearson@svoyager.com Jag arbetar idag så ska jag försöka att fixa sent ikväll. SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 |
Medlem
|
![]()
Ingen behövs att svara på frågorna. Har hittat problemet.
man the code was totally f****up, i cant beleive i didnt spotted that when i tested it, as it was very obvious. Tog några timmar att fixa problemet och jag tror att den är bort nu. Jag uppladdar 1.31 just nu, tack romet för bugg reporten SV edit: uppladdning är gjort, ni kan nedladda den nu. Senast redigerad av SVoyager den 2007-12-23 klockan 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1266 |
Medlem
|
![]()
Tack själv, God Jul.
Har bara en fråga. Hur avinstalerar/Tar bort gamla versionen av C20? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 |
Medlem
|
![]()
Ok!
Nu finns det ingen mer detta error message: [IMG=http://img149.imageshack.us/img149/8434/http://img149.imageshack.us/img149/8434/namnlsvv7.th.jpg] Och det e bra, men när jag kopplar in alla tog d.v.s nummer 2001, 2002 och 2003 då händer nåt sånt: ![]() OBS! Det är tagen mellan två vagnarna 2001 och 2002! Och längstbak på tågen ser det ut så d.v.s vagn nr 2003: ![]() Så, när jag kör in i mitt eget station,som förra gången, och öppnar dörrarna,då kommer detta upp: ![]() Ok, jag tryckte på continue minst 3 gånger för att få bort. sedan gick jag till sista vagnaen för att åka mot andra hållet, gick in i hytten, du vet när man ska stänga dörrarna, att då måste man trycka på den där stora knappen vid hyttens dörr som jag kallar för dörr öppnaren för självaste tåget. Ok jag trycker men då kommer det upp: ![]() PS. jag förkortar hela texten så att du förstår vad jag menar: Det är inga problem att koppla ihop vagnarna, men med dörrarna och ljusen är det problem som du såg på bilderna. EDIT: PS. Jag har hittat ett fel till. Det e så att nu testade jag att köra med ett vagn. Jag körde in i ett station, och gick till andra hytten, då fick jag igen detta message: [IMG=http://img149.imageshack.us/img149/8434/http://img149.imageshack.us/img149/8434/namnlsvv7.th.jpg] Plus att när man trycker på knappen ATO, då börjar tåget köra av sig själv, men det går inte att stänga av ATO knappen efteråt. En sak till hur avinstalerar/tar bort den gamla versionen av C20? Senast redigerad av Romet12 den 2007-12-23 klockan 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag hittade en lite oviktig bugg...
På utsidan så visar vagnen numret 2028 Moa... utsidan2.JPG Sedan på insidan alltså sett från hyttdörren så visar 2028 Birger Jarl... utsidan.JPG ??
![]() |
#1269 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
2208 står det väl ändå?
![]()
![]() |
#1270 |
Medlem
|
![]()
ok, har kollat namn bugg i hytten och det gör samma på min del. Det alltid visar birger jarl när man är i hytten, vilken number som helst. Ska försöka att fixa.
Ska kolla romets bugg igen och ser om jag kan hitta mer. Jag hade provat fixen för några timmar igår kväll men det låter som jag har inte provat allt, ska försöka igen. edit: har hittat namn problemet i hytten och redan fixat. ska kolla med romets bugg nu. Senast redigerad av SVoyager den 2007-12-23 klockan 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Medlem
|
![]()
Tack David, har bara en fråga.
Hur avinstalerar/Tar bort den gamla versionen av C20? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.net/forum/showpost...postcount=1170 //Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Dum fråga kanske, men hur byter man nummer på vagnarna? Vill minnas att man gjorde det i surveyor men lyckades inte med det igår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 |
Medlem
|
![]()
Nä, har TRS2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 |
Medlem
|
![]()
Kan någon vara snäll och skicka mig v1.3 eftersom jag ominstalerade mitt spel, och hela auran mappen gick förlorat... Kan nån va snäll? Tack!
Och nu har jag inte kvar tåget, självaste tåget. |
![]() |
![]() |