![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1276 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#1277 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tyvärr så har jag inte MSN eller liknande program heller. Hälsar Bengt
Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se Senast redigerad av Bengt74 den 2007-12-24 klockan 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Tck, men det finns ju bara 3.32 så att det e baraq en del av c20, som en uppdatering!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Vagnen kan antingen laddas ner i tre mindre delar (för den som har en instabil förbindelse) eller som en stor fil. Slutresultatet blir detsamma.
Ta gärna bort gamla versioner innan ni installerar den senaste. Hur man gör i TRS2004 har jag beskrivit tidigare i tråden. Hur man gör i TRS2006 vet jag inte men det borde i rimlighetens namn finnas någon sorts Delete-funktion i CMP. Själv tar jag alltid bort den tidigare versionen och tar bort alla sessioner jag skapat i Surveyor innan jag laddar ner och installerar den senast versionen Har just testkört v1.32 och hittat en del saker som rapporterats via mail till David. Det verkar som om det tillkom några nya fel mellan Beta- och Alfaversionerna. GOD JUL, förresten! //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2007-12-25 klockan 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1281 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Har laddat ner tåget nu och kan säga att jag är mycket imponerad.
Men jag undrar vart man kan hitta Readmefilen och Destinationslistan som Svoyager länkar till nedanmen som inte fungerar. Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1282 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
Den svenska instruktionen verkar inte gå att komma åt längre, inte heller den engelska. David: kan du ordna detta? EDIT: Och, som vanligt, antar jag att svenskar, som ju brukar skryta med sina engelskakunskaper och är helt (USA-)anglifierade när det gäller musik, film och olika subkulturer, kan läsa en instruktion på engelska (även om den är skriven av en person med franska som förstaspråk). Eller är det där med engelskakunskaperna mest snack? //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2007-12-29 klockan 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1283 |
Medlem
|
![]()
Tack för listan
Berke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 |
Medlem
|
![]()
En liten fråga till Svoyager: När man kör in vid Slussen så hinner man inte stanna förrän: "Ding ding ding: Tåget går till Hässelby" t.ex kommer, kan du senarelägga det en halv minut ungefär, det är 50 vid Slussen så det är svårt att hinna hela perrongen och stanna. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1285 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#1286 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Kan man inte ladda ner C20 utan CMP? Ladda ner tåget på nåt annat sätt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1287 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hälsar Bengt
![]() |
![]() |
#1288 |
Medlem
|
![]()
Har laddat ner Berlin U-bahn men kan inte starta C20 där.
Men tågen som kommer med Berlin U-bahn går att köra. Någon som vet varför? Berke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1289 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |