![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1276 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Min granne sen 10-12år dog idag på eftermiddan och det känns fördjävligt. Han var supersnäll och jag känner hans söner mycket bra. Han var alltid jätteglad, när jag bjöd honom på en sup eller två efter en finlandstripp. Gud va gott sa han jämt då! Tror han blev 83, R.I.P. Haldo...
![]() |
#1277 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Fy så tråkigt! Vet precis hur det känns efter att ha förlorat alla mina mor- och farföräldrar. Känner med dig, Pierre!
![]() |
#1278 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack Bönan! Jag har varit utan mor och far sen många år nu och han blev nästan som en far för mig, känns tomt nu...
![]() |
#1279 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ajdå, beklagar din sorg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Idag så lyckades jag klämma handen i en stål säkerhetsdörr som sedan ledde till att jag tuppade av och föll ner ett helt våningsplan i trappen med huvudet först.
bra start på semestern som börjar nästa vecka med 4 stygn i pannan och en helt blåsvullen hand..
![]() |
#1281 |
Veteran
|
![]()
Ojojoj, hoppas att du är efter omständigheterna hel!
![]()
![]() |
#1282 |
Medlem
|
![]()
Drabbades av ett bannat ukash-virus, nämligen det som låser hela Windows och hävdar att det är från Polismyndighetens avdelning för IT-brott. Efter många om och men lyckades jag till slut boota HitmanPro.Kickstart från en USB-sticka och frigöra Windows. Men nu återstår allt efterarbete för att verkligen göra datorn fri från skiten. Dags att ominstallera Windows men framförallt formatera hela hårddisken....
![]() |
#1283 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hade du skydd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1284 |
Medlem
|
![]()
Jo, jag har haft Norton installerat, uppdaterat och aktiverat. Men problemet är att det aktuella viruset tar sig förbi de flesta AV-programmen och det i princip inte finns särskilt många sätt att skydda sig mot det.
![]() |
#1285 |
Veteran
|
![]()
Konceptet "Aja, man kan ju alltid flytta till Norge" gäller då alltså inte längre...
![]()
![]() |
#1286 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Högervindarna blåser allt starkare, och de som inte har turen att vara frisk utan några sjukdomar kan lika gärna hälsa hem... ![]() ---- Och för att gå mer personligt. Det är höst. Fan.
![]() |
![]() |
#1287 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Finns väl roligare saker att göra än att vänta på detta... som att faktiskt använda Trainz
![]() ![]()
![]() |
#1288 |
Veteran
|
![]()
Känns som om all elektronik faller i bitar just nu... I förrgår slutade mitt headset fungera, och nu min yoke. Inget mer FSX på ett tag då...
![]()
![]() |
#1289 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Kul när strömmen försvinner och man byggt i Trainz i några timmar utan att ha sparat
![]()
![]() |
#1290 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Till vissa forumister med Demokratiproblem.
http://www.dn.no/talent/article2614365.ece Välutbildade Flyr Råtthålet Antalet svenskar som emigrerar är större än vid 1800-talet. Jag kan mycket väl bli utesluten för det jag skrivit. |
![]() |
![]() |