![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1351 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Nja, projektet är ju inte helt nedlagt, det tar en kortare eller längre paus.
Så fortsätt rapportera in problem ni upptäcker! Så småningom kommer det säkert en v1.5! Under tiden dyker det kanske upp en Cx-modell - en del material finns redan..... Big thanks to David - it has certainly been a pleasure working with you!! //Lars S |
![]() |
![]() |
![]() |
#1352 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Jag installerade C20 v1.4, därefter laddade jag ner och installerade keyboardfixet och sedan lade jag detta keyboardfix i Auran/settings och då ersattes keyboardfilen som låg där och sen kunde jag inte ens starta tågdatorn, det kommer upp ett kryss på C20:s dataskärm bara, sen händer inget mer, vad är det för fel? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1353 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Frågan har kanske varit uppe förut, men: Jag laddade ner v.1.4 men den skrev ju inte över den äldre versionen så nu är frågan hur går jag tillväga för att avinstallera den äldre versionen av modellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1354 | ||
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Tack Lars, detsamma!! Defenatly hoping that we will continue this cooperation!
![]() Ja det är inte en full stopp, bara en lång paus för jag behöver göra nånting annat (1.5 år på samma projekt kan vara lite lång, så det är viktigt att göra nånting nytt eller man kan vara trött). Om det finns buggar, problem eller nånting som är inte som det riktiga c20, ska jag fixa omedelbart. Bara nya features, graphic upgrades etc ska pausa så om ni hittar nånting, fortsätt att skriva här, jag ska fortsätta att kolla forumet! Jag ville skriva om 1.4 igår men ebuzz svarade inte för nåt. Men iallafall, 1.4 är gjort nu, många bug fixar och man kan nu använda IDU:n på tåget. För att kunna använda IDU, man kan trycka på knappar via musen eller nedladda det keyboard.txt fil som finns på min websidan. F1 till F6 knappar på tåget används via CTRL-F1 till CTRL-F6 på tangentbordet. Citat:
Citat:
SV |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1355 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det kan även tilläggas att om man vrider sig åt höger eller vänster med piltangenterna så hörs motorljudet men om man sitter i en 90 graders vinkel så är det knäpptyst. Senast redigerad av Sparkfot den 2008-04-02 klockan 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1356 |
Medlem
|
![]()
Ja så här ser krysset i dataskärmen i tåget ut, jag provade att trycka Ctrl och f1, men det kommer upp en ruta där det står att det inte fungerar eller nåt sånt.
mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#1357 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
kan ni båda kolla om alla filer finns och är på rätt version
kuid2:171009:1:14 till :16:14 det måste finnas nummer 1 till 16 och att alla är på version 14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1358 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Sparkfot den 2008-04-02 klockan 02:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1359 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1360 |
Medlem
|
![]()
Det funkar nu. Jag hade missat en fil som hette CX nånting, så nu fungerar det perfekt. mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1361 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Jag har hittat ett fel, när man ser tåget utifrån, då ser man fortvarande att dörrpanelen på höger sidan är fel.
Men inuti ser detta ok ut, som det ska.... Tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
Jag ser att du har fett nice skin på panelen... |
|
![]() |