![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1366 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
SV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 |
Medlem
|
![]()
[quote=Romet12]Är den bätre än TRS2006?[/quote/
Ja, jag tycker det, för den går lite stadigare om man säger så tycker jag. mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Svoyager, jag kan ge ett tips om vad du kan göra för nytt d.v.s att vilket tåg du ska bygga...
Spårvagn A32 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 |
Medlem
|
![]()
Wow helt otroligt hur C20 ser ut och hur den funkar.
Asså, jag känner mig som riktig Tunnelbaneförare... Tack! ![]() En fråga: Ska du ha samma hemsida d.v.s http://www.svoyager.com kvar när du börjar göra nya projekter och lägga dev log på hemsidan eller gör du en ny hemsida för varje projekt som du tillverkar? Senast redigerad av Romet12 den 2008-04-06 klockan 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Nån som kan länka manualen på svenska till cmp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 |
Medlem
|
![]()
Hejsan! Det var länge sen till sista meddelanden.
Med den senaste epost från auran om TRS2009 har jag bestämd att fortsätta lite på C20:n. Inga stora saker men jag har gjort om den små skärm på höger sidan. Tog en hel del av dagen att göra. Kolla här: www.svoyager.com/smallscreen1.jpg www.svoyager.com/smallscreen2.jpg Cheers! SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Welcome back!!
//Lars S |
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 |
Medlem
|
![]()
Välkommen tillbaka!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 |
Medlem
|
![]()
Har en fråga.
Hur mycket av tåget d.v.s C20'n är klar? Jag ser att du jobbar med små detaljer och sånt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 |
Medlem
|
![]()
Eftersom det finns ding ding dong på förarmicken så borde det väl gå att snickra till ett mickklicksljud också när man släpper mickknappen, jag förstår om det är något som du David inte vill ta hand om, men om jag visste hur man gör skulle jag göra det själv för
verklighetskänslans och för det roliga känslans skull. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 |
Medlem
|
![]()
jag kan skapa nånting på skripten för att kunna spela en ljud fil till. (just nu, spelar den ding etc ljud fil men den används till annan plats så man kan inte ändra den, men om jag också spelar en tom utrop ljud fil, man ska kunna ändra den för att kunna spela din egen röst eller någon annans).
Det är lätt at göra, så ska det vara på nästa versionen. SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 |
Medlem
|
![]()
Knappen ATO, skulle du kunna fixa den så att den funkar. Grejen e att när jag trycker på den, då börjar tåget köra, men jag kan inte stänga av den sen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 |
Medlem
|
![]()
Då måste man väl gå ur hytten och högerklicka med pekdonet så att en stor ruta kommer upp och då väljer man: Get of train så att autopiloten slutar köra tåget eller? mvh Johnny Nilsson
Senast redigerad av Jonmpa den 2008-07-19 klockan 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 |
Medlem
|
![]()
När autopiloten är på kan man inte trycka på nån knapp. Så är det omöjligt att stänga av autopiloten via knappen (man kan göra det via HUD och höger clicka som jonmpa sa. man kan välja stoppa tåget och när den har stoppat blir autopiloten av). Jag har många människor som frågar om det och jag undrar om jag skulle bara ta bort funktionen på ato knappen. hmm.
SV |
![]() |
![]() |