![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1381 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Har en fråga.
Hur mycket av tåget d.v.s C20'n är klar? Jag ser att du jobbar med små detaljer och sånt..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 |
Medlem
|
![]()
Kan någon hjälpa mig?
Har ett problem, jag vill göra egna destinationkoder, men hittar inte config.txt där man kan göra egna. På http://svoyager.com/faq/faq_sv.htm står det så: Q: Jag vill använda min egen destinationskoder, kan jag göra det? A: Visst, du kan manuella ändra dem i config.txt filen av det AB delen. Där redan finns det riktig listan med båda namn och kod. Titta på hur jag har gjort det och det är klart att du ska kunna ändra dem som du vill. Men jag hittar inte stället AB..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Oj förlåt! Det är gammalt information, jag måste ändra det!
På senaste versionen finns det nu på "SoundPack" config.txt fil, kuid2:171003:10:14 . Ska uppdatera FAQ. SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 |
Medlem
|
![]()
Hallå alla.
Testade idag C20n och Stockholms tunnelbana, det var ett bra tag sen. Men har tyvärr lite problem med ljudet... Det handlar om när ett byte mellan två ljudfiler sker, då har TRS svårt att hänga med och det blir helt tyst innan den andra filen hinner igång. Och när man håller en jämn hastighet så blir det helt tyst... Dessutom är ljudet ojämnt, ibland lågt, ibland högt. Problemet förekommer även på Berlin U-Bahn, men inte på default-ljuden som följer med TRS, utan verkar vara något annat problem. Någon som känner igen sig, och kanske till och med har en lösning? Installerade de senaste drivrutinerna för ljudkortet men det hjälpte inte... ![]()
![]() |
#1386 |
Medlem
|
![]()
Jag har både c20 och tunnelbanan..
Men inga stationer finns där??? Vad är det som fattas?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#1388 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1389 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men då vet jag att det inte är pga ljudkortet i alla fall! Har som sagt sett det på flera andra tåg med egna mer avancerade ljud, har ibland hört det i MSTS också...
![]() |
![]() |
#1390 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Svoyager varför gör du inte ett spel av detta om det går så man kan köpa?
Då hade ju du kanske fått in pengar. Men det är ju bra att det är gratis också ![]() P.S Nån som har manualen på svenska hur man laddar ner den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 |
Medlem
|
![]()
När blir nästa version klar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Hej, lite nyhet från mig.
Det är kanske inte en bra nyhet för ni men det är en bra nyhet för mig. En vecka efter min sista meddelande har jag fått ett email från en vän som arbetar på ett företag som har just börjat. Dem behövde en nätverk administratör för att planera, installera och administrera nätverken. Så jag tog jobbet. Jag har två jobb nu så det är klart att jag ska ha ingen tid på c20. Efter åtta år att göra samma jobb i en internet företag nu tar jag tar en stort steg framåt och det är mycket viktigt att jag "prioritize" jobbet över c20. När allt ska vara installerat, configured, fonctionnal, ska jag ha mer tid igen på c20 men nu är projekten stoppat igen. Hoppas ni förstår! SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#1394 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Grattis! ![]() Lycka till då |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej Svoyager! Kan inte få fram sidan. Det står Sidan kan inte visas på engelska Page Not Found.
Och jag som ville så gärna ha det. Vet nå vad det kan bero på??? |
![]() |
![]() |