|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2006-07-18, 21:19 | #1 |
Medlem
|
min ikea bana
en liten bana med ikea och torv. samt två stationer. min helt första bana. andra banor har jag bara gjort om. försökt att göra en helt egen. så har lite översikt om det är brister.
|
2006-07-18, 22:29 | #2 |
Medlem
|
attans...jag har gjort ett litet fel. efter jag hade lagt dit träden glömde jag rensta runt spåret. så jag lägger upp en ny version som är bättre..ledsen för er som alla redan har laddat ner den här versionen.
|
2006-07-18, 22:36 | #3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Så vi kan ladda ned till MSTS också nu? Imed att det ligger i MSTS-forumets Download..
2006-07-18, 22:37 | #4 |
Medlem
|
haha...fel på banan och på fel ställe...nu du..nu är de inte möe rätt =)
|
2006-07-18, 22:41 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
Haha..
JAg satt och laddade ner den nu.. Tyckte inte ngt var rätt.. Så jag hade precis tänkt att varna andra så fick jag se att ovanstånde oxå fick fel |