Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-05-13, 21:07   #1
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Exclamation Lågvattenmärke

Jag har försökt "animera" folk att delta i diskussion och utveckling av Trainz, med det verkar förgäves så jag har beslutat endast samarbeta med de som är genuint intresserade, via mejl, i fortsättningen. Tunnelbanearbetet har krävt mycket arbete men verkar föga uppskattat så nu går jag ner på femmans växel ett tag !

Andra kan kanske göra en insats om nu intresse fortfarande finns ???
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 08:36   #2
spyfrog
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Jag har försökt "animera" folk att delta i diskussion och utveckling av Trainz, med det verkar förgäves så jag har beslutat endast samarbeta med de som är genuint intresserade, via mejl, i fortsättningen. Tunnelbanearbetet har krävt mycket arbete men verkar föga uppskattat så nu går jag ner på femmans växel ett tag !

Andra kan kanske göra en insats om nu intresse fortfarande finns ???
Det var tråkigt att höra.
Själv tror jag dock att det just nu kan vara lite svårt att hinna med Trainz och att detta kan ligga bakom den svaga aktiviteten på forumet.
Det är ju vår nu och då skall man göra tusentals saker.

I mitt fall så har jag dessutom fruktansvärt mkt att göra på jobbet just nu. Projekten står på kö och dessutom har de korta deadlines. Övertid är normen numera. Jag e-postade om detta med Björnl och han hade precis samma problem - det är därför ni inte hör av DONJ projektet just nu: vi har helt enkelt inte tid. I mitt fall ser jag ingen ljusning förrän framåt semestern...
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 10:17   #3
ekv
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Umeå, Sweden
Inlägg: 147
Standard Svårt att hinna med allt

Hej lan!
Jag kan försäkra dig om att ditt arbete med Trainz är mycket mycket uppskattat. Det har många medlemmar tidigare sagt. Som Spyfrog så riktigt påpekade så är arbetsbelastningen på våra jobb stor så här före sommaren. Man får inte så mycket tid över för Trainz just nu. Men eftersom tåg och tågsimulatorn Trainz är en av tillvarons höjdpunkter så ser jag fram mot dagar då jag kan ägna större tid åt dessa ting.

Tack vare dina fantastiska insatser så har allas vår glädje ökat. Ta exempelvis ditt jobb med tunnelbanan. Uppvuxen i Vällingby på 50 och 60-talet så bodde jag praktiskt taget på tunnelbanevagnar. En biljett från Vällingby till Hötorget kostade ca 1 kr. Jag har följt utvecklingen av tunnelbaneprojektet och när jag får mer tid över ska jag med feberaktig (och barnslig) iver börja bygga tunnelbana som på 60-talet.

Vänligen
ekv besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 20:14   #4
rock
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 106
Standard Uppskattar...

alltid de arbete ni alla lägger ner även om jag inte skriver så ofta här. Lite trainz stiltje här också MEN jag håller koll på allt som sker och arkiverar för kommande byggen.

Så ge inte upp alla ni som bygger allt fint, vi är många som gillar era alster även om inte alla dyker upp och skriver här alltid.
rock besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009