|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-03-04, 20:49 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Ny rutt från RSD under arbete
Om jag förstår engelskan rätt, så arbetas det med nya rutter till Rail Simulator, bl.a den här:
Ser trevlig ut tycker jag, med mycke grönsaker. Fler bilder skulle komma undan för undan. Inte kungjort vilken rutt det är, men eftersom det är ett tredje-spår så bör det väl snart ha träffats rätt i gissningar. Ser det inte ut som om spåren är förbättrade rent allmänt oxå? Senast redigerad av Mazz den 2008-03-04 klockan 20:50. |
|
2008-03-05, 11:55 | #2 |
STW-member
|
ja ser riktigt snyggt ut. De har ju hintat om att de jobbat på stöd för LOD:ade spår och det syns ju på bilden.
Synd bara det saknas motsvarande stöd för SetMeshVisible och TextureReplacement som vi har i TRS.. för det lockar inte att göra signaler/kontaktledning/m.m. utan de funktionerna, det blir på tok för många varianter av enskilda objekt Men några av mina spår i TRS vore kanske nått att få över till KRS efter nästa patch, nu när jag har måtten på banprofilen /Tomas |
2008-03-05, 12:45 | #3 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Svenskliknande spår är något jag verkligen saknar. Och kanske din svenska stoppbock också. Annars är det bara att hålla med om att bilden var snygg. Det verkar vara lite nya varianter av buskar längs spåret, eller också är det bara jag som inte letat ordentligt i KRS. mvh .... Mats |
|
2008-03-07, 18:36 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
|