|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2020-05-13, 03:43 | #1 |
Medlem
|
Derail valmey
Någon av er som har testat? Verkar intressant. Har den editor?
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
2020-05-13, 03:45 | #2 |
Medlem
|
Titeln blev fel (typiskt mobilen) Derail Valley heter spelet.
__________________
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2020-05-13, 17:47 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
Inlägg: 662
|
Har sett videor men inte spelat, vet inte om det har editor men tror inte det. Vet inte heller om det finns multiplayer så man kan co-opa på loken, men verkar inte så.
Nyaste trailern: https://www.youtube.com/watch?v=f_XCdfc-Exk
__________________
Choo choo fox Senast redigerad av Jonatan den 2020-05-13 klockan 17:49. |