|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2020-05-13, 14:37 | #1 |
Medlem
|
Göra egna scenarion
I Rail-sim.de så kan man ladda ner 3-eparts scenarion användarna har skapat, trots avsaknad av editor...
Någon som vet en guide?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
2020-05-13, 22:03 | #3 |
Medlem
|
Nej en guide på hur man gör scenarion.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2020-05-13, 22:30 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
Jag har inte sett någon göra en sådan. Jag försökte men lyckades inte packa upp filen som behövdes. Borde ju inte vara så svårt att typ ändra i tågen i varje fall
Har sett flera personer göra scenarios Bla denna sida på tjeckiska Länk Länk2 Han har lyckas att göra ett monstertåg med 300 vagnar Länk Senast redigerad av jorgen3 den 2020-05-13 klockan 22:33. |