|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2018-03-01, 20:48 | #1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Spårplaner intresse?
Fick tag på en massa spårplaner i pdf-format hos gamla banverket i Sundbyberg, för flera år sedan. Har även skickat dom till Ekeving, då jag fick tag i dessa. Men har inte sett, att dom har dykt upp där efter alla dessa år.
Finns det något intresse utav, att jag lägger upp dom här på Forumet? Bifogar den första i listan, som ett smakprov. Albano.
2018-03-01, 21:14 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
Har inte du redan laddat upp ett gäng med spårplaner som pdf?
Vill minnas att jag har plockat hem några (bl.a Vingåker som jag ser i listan) sedan tidigare. Är ju onödigt (extra jobb) att ladda upp de igen om de redan finns, tänkte jag! mvh Håkan
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
2018-03-01, 21:40 | #3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Tack. Gjorde en sökning på Spårplaner och som du skrev, så har jag redan lagt upp dom här på Forumet. Så nu får jag tid till annat.
2018-03-01, 23:29 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Mycket intresserad. Hela Nynäsbanan finns ju med.
Nisse |