|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2017-11-16, 00:17 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Appropå bruna granar
Jag var ju mycet missnöjd med Thomson bruna granar i Albula line.
Jag har kollat flera filmer på den verkliga rutten och jag kan inte se en enda brun gran kolla den här korta filmen https://www.youtube.com/watch?v=E81hcpXI1S0 Varför fördärvar kreatörerna verkliheten Idioter
2017-12-06, 00:15 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Eftersom ingen verkar bry sig.....
Är det någon som sett filmen ?
Var är alla BRUNA granar ? OBS Detta är inte TS 2017 utan verkligheten. Man kan ju undra var Thomasson fått dom bruna granarna ifrån, som dom lusat ner hela rutten Albula Line med...?
2017-12-06, 20:30 | #3 | |
Medlem
|
Citat:
Kan du, snälla, sluta med dessa negative inlägg, det börjar bli hemskt jobbigt! Hur skulle du känna dig om du skapade något fint och någon kallade dig idiot? Exempel: "Den där hawk satte dit så konstiga granar, fyfan vad idiotiskt" Obs! Nu menar jag inte så alls så jag vill inte dig illa.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|