|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2016-10-12, 13:58 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Byta lok.
Någon som vet om det finns någon kommando som man kan använda sig av för att byta lok till ett annat under en frikörning. Får valmöjlighet vid start men kan inte byta sedan. Men kan få förfrågan om det står ett lok vid sidan när man passerar en station men måste vara snabb innan förfrågan försvinner men skulle vilja få upp förfrågan igen,
|
|
2016-10-12, 16:17 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Jag tror det är omöjligt. Jag håller skapa aktivitet, godståg från Oslo till Sävenäs. I Halden måste godståget ha pålok som hjälper till skjuta på uppför branta backar. RW TS2017 går däremot byta lok hur lätt som helst. |
2016-10-12, 16:49 | #3 |
Medlem
|
Hej! Jag tror det är en bugg. Jag har råkat ut för den förrut.
Du måste gå in i sidovy, sen ska det nog gå att byta lok hursomhelst.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2016-10-12, 17:05 | #4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Ajdå, jag trodde först att det var Open Rails. För där går det inte.
Lokbyte kan ske om man trycker 8:an och gå över annat lok. |
2016-10-13, 07:55 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
|