|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-09-17, 22:42 | #1 |
Member
Reg.datum: Nov 2001
|
U-79 - snabb nerladdning
Jag har hittat en sida som har U-79 i en snabb fil.
Den skall innehålla alla vagnar man behöver. Jag förstod det som att man först skall installera grundfilen. Sen ska gå in och köra exe-filen i routes. Sen ska man installera cab-view och sounds till trainset, för att sedan köra update-filen (1.5). Innan man kör update-filen skall man dock ta bort de 10 aktiviteterna. Jag har gjort allt detta, men msts vill ej hitta vissa filer till tågseten. Kan någon kika och se om jag har gjort fel. http://www.strassenbahn-duisburg.de/ MVH Patrik |
|
2004-09-18, 00:35 | #2 |
Guest
|
Det går inte att komma runt problemet med att ladda ner U79 via www.the-train.de.
Än en gång, gör så här... Du hittar U79 på www.thetrain.de titta under Download-> "Strecken->Real->Stadtbahn u79 så hittar du det... Hämta alla 3 delarna samt Update och Rollmaterial, det är alltså 5 delar som skall hämtas hem. Gör sedan så här för att få det att fungera: 1.Zippa upp mapparna U79-1, U79-2 samt U79-3 i en och samma mapp som du döpt till t ex U79. Den kommer att fråga efter lösenord för 4 filer men det är bara att ignorera. 2. Flytta sedan mappen "Stadtbahn U79" till ROUTES-mappen i MSTS. I mappen "Stadtbahn U79" finns en fil: Installme. Dubbelklicka på den så kommer vissa objekt från de andra 6 originalrutterna att kopieras. I slutet kommer MSDOS-programmet att fråga efter en KATALOG eller FIL. Välj F=Fil. 3. Kör filen U79Trams (vagnarna) välj C:/Program/Microsoft Games/Train Simulator/Trains som destination. 4. Gå in i mappen Stadtbahn U79 / "Activites" och radera samtliga aktiviteter där (de återställs vid uppdateringen) 5: Zippa upp "U79up15" och kör installationsprogrammet där, sökväg: C:/Program/Microsoft Games/Train Simulator som mål. Det finns inga genvägar tyvärr... Byggare Bob "In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?" VD för USB |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
nerladdning X50 regina | Leonard | 3D-design - Trainz | 2 | 2004-05-02 22:23 |
Travel Xperience Gold Edition -nu för nerladdning! | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 43 | 2003-07-10 21:13 |
Mina 4st rc målningar är färdiga för nerladdning! | Trigger | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-12 00:17 |
problem med forum och nerladdning | Havreflan | Off-topic | 5 | 2003-01-05 08:34 |