|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2014-03-25, 21:17 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
Verkebäck station med tillbehör
I skuggan av lans Tankbildar så håller jag och Norrköpingsbon på med bygget av HWJ. För att allt ska bli så verklighetstroget som möjligt så får man bygga lite själv. Här kommer då resultatet av flera dagars hårt arbete i form utav Verkebäcks stationshus och ställverk. Senare i veckan så kan också Jennys hållställehus komma att laddas upp
2014-03-25, 21:24 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2013
|
Mycket vackert (visserligen är jag inte opartisk men ändå)!!!
2014-03-25, 22:25 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
Wünderbaaar
Zååå wackkkerrrt
2014-03-26, 10:41 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Hej.
det fattas bara stinsen också. Det var riktigt bra gjort av dig legotrainzman. Det fattas bara Ankarsrum Stn kvar.
2014-03-26, 12:04 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
Tack för positiv feedback
Tack för alla svar Ankarsrum station är påbörjad så den kommer när jag har bra bilder på stationen Jag testade att göra en stins ála Verkebäck, men den skrotades då den såg ut som något man skrämmer små barn med
/MVH Hugo, Småländsk loktok som byggde ÖJ, men nu bygger HWJ i trainz Senast redigerad av legotrainzman den 2014-03-26 klockan 20:54. |
Taggar |
byggnad, hus, station, ställverk |
|
|