|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-29, 13:30 | #1 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
Aktiviteter till KMJ
Hej!
Alla ni som har gjort aktiviteter till KMJ och har dom liggande tillgängliga på nätet skulle kunna länka till dem i denna tråd! Jag menar så att alla aktiviteter blir tillgängliga på ett och samma ställe! Får jag be om att ni inte diskuterar i denna tråd! Tack på förhand! Robert Sand |
|
2002-10-29, 15:27 | #2 |
Guest
|
Jag vill i och med detta inlägg [u]inte</u> starta någon diskussion eller debatt, men jag hade faktiskt tänkt göra en aktivitet till KMJ med Rc6-lok och vagnar. Varför detta inte blev av och diskussionerna kring det - samt eventuella kommentarer kan postas/läsas här, http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3761 .
____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Sökes: Aktiviteter till VHJ | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2004-01-17 11:37 |
färdiga aktiviteter till KMJ? | avgd | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-03-30 16:23 |
Finns det några aktiviteter till Kmj?? | Charmkillenhbg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-23 20:39 |
Aktiviteter till KMJ-rutt? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2002-08-04 16:13 |
Problem med aktiviteter till JBJ - ruten | ante | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-07-24 01:21 |