|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2014-08-14, 10:49 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Shimmns mm ...
2014-08-15, 14:19 | #2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
I nuläget, så har jag och Lennart sprungit på pumpen med texturegruppen och får den inte att fungera av någon anledning.
Så jag har istället klonat vagnen fyra gånger och slängt in dom andra texturerna där istället. Vi får väl se, om vi hittar lösningen eller felet på texturegruppen i framtiden. Just nu, sitter vi bara och stirrar oss blinda och finner inga fel. EDIT: Lennart har hittat felet i texturegruppen. Så dom fyra klonade varianterna har jag nu tagit bort och dessa vagnar kommer senare att dyka upp med andra texturer på, men med samma kuidnr. Även själva originalvagnen kommer med här igen, då Lennart har gjort en ny uppdatering på vagnen. Så ni bör ladda hem båda cdp-filerna här nedan på nytt. .
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2014-08-15 klockan 17:46. |
2014-09-07, 10:31 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Update
Kopplen satt långt framför buffertbalken. Det är rättat här:
2014-09-07, 13:10 | #4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Uppdaterade efter Lennarts senaste ändring på kopplet.
|
|