|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-04-21, 15:08 | #1 |
Medlem
Reg.datum: May 2007
|
et spørsmål
hei
eg har googlet å ledt her på forum å på andre forum men ingen sted kan eg finne holmenkollbanen, eg husker eg prøvde den en gang, så fikk eg ny pc her for noen år sia å no finn eg den ikke, fetteren min vet eg kjører mye norske ruter på msts å når han var yngre så bodde han i nærheten av lillevann holdeplass å han vil kjøre den ruten så det er fint om det er noen her som kan hjelpe, kjipt at er mange ting fra trainsim som ikke er redda. eg sa til han eg sku spørre på forumet håper er noen som kan hjelpe meg, å som kan hjelpe å finne de vognene som hører med |
2012-04-21, 16:13 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
Hej.
Här en länk till det du söker: http://www.thetrain.de/de/downloadar...ecken-msts-de/ Obs!!! Det finns 2 st. Ha en trevlig helg. Mvh. Traingoal |
2012-04-21, 19:06 | #3 |
Medlem
|
takk
tusen takk nå ble fetteren å eg glad, den funker fint å man treng ikke begge 2 kjekt med den versjon 1.1 er mer detaljer en den førsste å bagstad vannet er med
så takk for hjelpen |
2012-04-25, 14:31 | #4 |
Medlem
|
fin rute
hei igjenn ja fetteren min takka meg å eg takker de her som hjalp å finne ruten, men er veldig rart det ikke er noe cabview på det t banevognen eller hva dden heter
men ingenting feil å se på ruten, litt teit att er helt svart innen fra styrehuset å litt teit at det er snøvær i tuneller å undergruns holdeplasser men uten det så er ruteen bra å kjøre eg viste fetteren min vbsr4 å da sa han ja den var mye bedre, alt er som å kjøre i virkeligheten god lyd å masse som er likt så det blir vbsr på han å meg fremover for den er den bestte norske ruten som er laget til msts suns vi begge ser frem mot å kjøre utfra stavanger mot oslo s |