|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2006-09-11, 22:42 | #1 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
Två moduler...
Jag har suttit och byggt på Bengan's Tilleberga station och MatsH's Säbyholm(Säbyholm heter Sjöholm på denna modul) och jag har satt ihop dessa två till en hel bana.
Ni får säga till om bilden blev för mörk eller ljus. Fler bilder kommer kanske. Bengan's Tilleberga station har blivit elektrifiserad och med smalspår till höger så går det också för dom som vill, att köra smalspår tåg ,MatsH's station är inte med på bild, men finns på banan.
2006-09-12, 00:04 | #2 |
Medlem
|
hur gör du för att kunna skriva under bilderna?
|
2006-09-12, 00:32 | #3 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
Citat:
Sen skriver han förmodligen [Img]Bildens URL-adress[ /Img] utan mellanslag och sedan skriver texten under, samma som jag gör också och många andra..
2006-09-12, 00:39 | #4 |
Medlem
|
Aha!! dags att aktivera sin gamla hemsida som är tom hör jag
|
2006-09-12, 17:42 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
2006-09-12, 20:40 | #6 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
Om det är nån som undrar, så heter höghusen Towerblock och finns på DLS.