|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-01-03, 18:22 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
Trollhättan 2 bugg
Hejsan ! Jag har lite problem med Trollhättan 2 banan och felet är att så fort jag har kommit en bit så får jag upp ett eller en väldigt massa felmeddelande och har haft samma problem innan. Jag tror där fattas filer till landskapet för banan innehåller inte någon instalbat fil? Man ska kunna lägga in dessa saker manuellt i banans mapp (Trollhättan 2) men kommer inte ihåg vilka mappar man ska kopiera ifrån och till.? Tacksam för snabbt svar. Med vänlig hälsning, Tågkompaniet
2013-01-03, 19:13 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Jag är inte heller datasnille. Vet faktiskt inte hur man ska rätta till problemet. Kan vara någon fil i Widgets. Alla filer som "saknas" finns ändå, så du behöver inte hålla på med kopieringen. Tips är att du börjar köra tåget i aktivitet i 10 sekunder, sparar du och stänger av spelet. Starta spelet igen och klicka på Ladda sparad aktivitet, då blir det bra som det skall vara.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-01-03 klockan 19:14. |
2013-01-03, 20:26 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
Prøv å last ned Bugfixen min på MSTS Downloads
2013-01-04, 17:06 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
Jag har gjort det men då kommer där upp att jag ska ta bort TRAFFIC till Göteborg - Säve aktiviteten ? vad har jag gjort för fel då?