|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-06-25, 13:04 | #1 |
Medlem
|
Projekt; SILVERLINER
Mitt senaste projekt är att bygga Silverliners, detta är i väntan på att jag får Material för att bygga något annat, Svenskt, som forumet vill ha.
Det jag har byggt/ ska bygga är: #Två generationer av Silverliners, III och IV - Ska bygga generation V om jag har material till det. #Olika långa tåg - Ensamma motorvagnar, två vagnars tåg och 6 vagnarståg. #Har en realistisk hytt för III och IV. #Tågets riktiga tyfon; Nathan P3 är med! #En Engine spec som är riktigt jäkla rolig att köra med. #Sätta dit pantografer på dess riktiga ställen. - Tro mig "Pantona" är riktiga små satkärringar att få dit. Och här kommer lite bilder! Senast redigerad av GBSF den 2011-06-25 klockan 13:06. |
|
2011-06-28, 06:56 | #2 |
Medlem
|
Har byggt en till version med tillfällig fart-visare.
Har nu byggt dessa versioner; SILVERLINER II 4-Car train SILVERLINER II 6-Car train SILVERLINER II Digital Speedo-meter SILVERLINER II Single Motorcar SILVERLINER IV Single Motorcar SILVERLINER IV 6-Car train |