![]() |
Citat:
|
Citat:
Totte: Vad menar du med att ta bort files?:confused: |
Har du gjort som HAI frågade? Sök efter den fil som han föreslår, så ser du var installationsprogrannet har gjoirt av rutten... Bara flytta över den till din riktiga rutt-mapp sen...
|
Mappen 'Program Files'
Citat:
Installationsprogrammet vill lägga rutten i "C:\Program Files\---" och att du när du startar installationen skall se till att ta bort just den delen i sökvägen som jag gjort (fet) och (understruken), inklusive mellanslaget - så att början på sökvägen ser ut så här; "C:\Program\---" De tre bindestrecken innebär att texten efter backslash skall vara orörd.;) Naturligtvis kan du ändra den texten till just den mappen där du har ditt MSTS installerat om den inte finns i programmappen; D.v.s. om den ligger under en mapp som heter 'Spel' så skall ju inledningen av sökvägen se ut så här; "C:\Spel\---" Alternativt går du till utforskaren och letar efter din nya rutt i mappen som heter "Program Files" den borde ju ha hamnat just där. (Rättade till ett par slarvfel...) |
Citat:
Hittade även andra små bra saker i den mappen:) |
får följande meddelande när jag ska starta rutten:
''Train world initialization failed.'' Nån som vet vfelet |
Citat:
|
Nån som kört hela linjen?
Jag provade att köra Storlien-Trondheim, men efter ett tag stängdes msts ner och jag fick "skicka till Bill" medelandet. Stod inget annat, bara det! Annars gillar jag rutten. Norge har ju ett häftigt landskap! Men ska perrongerna vara så korta? |
Citat:
|
Citat:
Tydligen fler som fick det. Jag fick det ifrån Storlien och så efter första stationen så var det någon hållplats och några bommar framför och då dök det fram. Men annars så är det en jäävligt fin natur. Väldigt fin rutt! |
Jag kunde köra hela vägen, men efter avslut visas felmeddelande till Bill istället för menysida. Jag tror orsaken kan vara växlarna som ligger tätt på varandra utan spårbit mellan. Jag håller med att rutten är fin och bra byggd.
|
Totte: Hmm, merkelig.
Ruten er beta-testet, og har fungert bra hos beta-testerne. Det kan imdlertid stemme at noen sporvekslere ligger tett på noen av stasjonene. Pierre: Ja, perrongene skal være så korte. Stasjonene langs Meråkerbanen ligger i tynt befolkede områder og har lite trafikkgrunnlag. Dessuten kjøres togene vanligvis med motorvognsett på 2 vogner. Trondheim stasjon skal imidlertid ha lengre platformer. |
Bra ...
Väldigt bra och välgjord linje.
Roligt och se att det kommer nya linjer till MSTS. TW |
Bra ...
Mycket bra, linjen rullar på fint utan hack eller långa laddningstider, inga problem finns heller med den,
Lite synd är väl att den inte är elektrificerad, vore den det så skulle den vara utmärkt för malmtåg. TW |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:58. |