![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hei!
Jeg vet ikke hvor interessant dette er, men nå kan mitt ruteprosjekt Meråkerbanen lastes ned. Selv om dette er en norsk rute, inngår også noen km i Sverige, og Storlien stasjon. Takk til alle her på forumet som har hjulpet meg med dette prosjektet! last ned Meråkerbanen
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Trevligt!
![]() ![]() Du råkar inte ha några screenshots som ligger o väntar att få läggas upp här? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
När du installerar den, har du kollat att filerna lägger sig i C:\Program\...
och inte i C:\Program Files\... (Alltså om ditt MSTS ligger i Program-mappen)
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härligt med en ny rutt!
Vad går det för tåg på sträckan? Nabotåget ( http://www.nabotaget.nu/ ) vet jag om. Finns det till MSTS? Sen skulle jag också gärna vilja se lite screenshots!
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Gillade den!
Screenshots: EDIT: Fixade lite fler screenshots! Senast redigerad av theodorskold den 2006-02-22 klockan 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Du måste ändra från program Files till Program när du ska välja villken map!
Första bilden är rätt mapp, och andra fel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hei igjen!
Hyggelig at det er såppas interesse for ruten. Pierre: Det er helt korrekt at Nabotåget trafikkerer Meråkerbanen. Desverre finnes ikke dette til MSTS (enda), derimot har vi mye annet bra materiell som godt kan brukes, spesielt på strekningen Trondheim-Hell, som er en del av Nordlandsbanen. Se litt rundt på www.trainsim.no og www.ts-norge.com, så finner du nok noe. Mazz m.fl: Nå som ruten er sluppet, kan jo hvem som helst laste ned og ta screenshots, noe som theodorskold allerede har gjort - takk! Her følger noen av av screenshotsene som følger med ruten, så har dere jo også en idé om hva slags materiell som kan benyttes.
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej Hai!
Grattis att du lyckas bra! Jag saknar spårbiten A1t1_2srt.s och jag har X-tracks ver. 3.12. Enligt read me filen står det ver. 3.11 och uppåt. Jag bifogar en bild och det är Di lok med svenska vagnar.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
har testat din rutt lite.Laddade hem den igår, så jag hann inte köra så mycket, bara några km. Mwn det lilla jag hann med är riktigt trevligt och bra.
Vänliga hälsningar, Huffus. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Jag fattar bara inte vad jag gör för fel! Den ska jue automatiskt göra en egen mapp i routes mappen men den gör det inte! Vad är felet, jag installerar precis som man ska osv.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Hmm, det var merkelig. Prøv å søk etter en av filene (f.eks. Meraker.ace), og se hvor filene blir plassert.
Lykke til ![]()
![]() |
#15 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |