![]() |
Snyggt!! Ett tips bygg lite mer vid Malmö c och skurup Ps är inte skurup en Flygplats. men den e perfekt skulle vilja köra den redan nu. Den får 5 av 5
|
Citat:
Du tänker på Sturup Flygplats :p ;) |
:applad:Japp !
|
Citat:
Eller ja, mer o mer. Men det kommer en del mer hus och så. Nu har man lov och då skall man försöka bygga så mycket som möjligt. Men roligt att ni tycker om det :) Fler bilder kommer under dagens gång. |
7 bifogad(e) fil(er)
Här kommer lite mer bilder.
Har byggt följande idag. Ny station och landskap vid Rydsgård. Nu skall jag gå vidare från Rydsgård till Oxie. Saknar fortfarande lite saker mellan Svarte och Rydsgård, några tips? Bild 1-4 Rydsgård Bild 5 Svarte Bild 6-7 Ystad |
Bra jobbat :). MVH. Ekan
|
Ser bra ut! , men vart finns den skylte där det står utgång? :tumme_upp:
|
Citat:
Men eftersom jag har svensk bana så ändrade jag det till UTGÅNG :) delen heter ch något.. |
Hej
Trevlig bana:grin: Men men, såg på bilderna finns ett ganska grovt fel (om du nu bygger spårplanen efter verkligheten). Persborgs station ligger i "luften", den ligger liksom på en bro över vägen. MVH Kenneth |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Men jag har inte hittat någon bra bro som man kan ha till en station också :) EDIT : Som du ser på bilden så är den i "luften" :) |
3 bifogad(e) fil(er)
Lite nya bilder...
|
Ser jätte bra ut!
Hur mycket har du kvar att bygga? |
Citat:
Mellan Rydsgård och Svedala är där inget för tillfället. Den stora uppdateringen sker V.15 då jag har lov :) För tillfället blir det bara lite små uppdateringar när jag inte har läxor att göra :) |
Var hittade du trafikskylten med text på vid vägen? Kan man skriva på skylten? Och var hittade du staketet vid spåret?
|
Citat:
Jag har en hel del skyltar.. Importera bilden du menar så vet jag vad jag ska svara.. Staketet vid Rydsgård ingår i spelet vad jag vet. Det heter Fence Chaine Link något sånt ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:37. |