![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Så, nu har jag äntligen lyckats ^^ Detta är dock bara ett test, men jag ska försvenska detta elhus lite. Som att t.ex lägga till denna skylt, fast jag ska göra skylten lite snyggare :p
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har följt din gudie till punkt och pricka, men när jag sparar och startar RW så får jag felmeddelande (se bild). Det hjälper inte att flytta/ta bort min mapp i assetmappen heller... :vetej: Vad har gått snett?? Tacksam för snabbt svar EDIT: Meddelandet kommer vid inläsning av rutt... |
Då har troligtvis någon fil hamnat fel eller så har du missat något att namn ge om. Det där felmeddelandet har jag också fått förr.
När du skrev in din egen sökväg till din mapp, skrev du då såhär \? Det blir fel om det skrivs såhär / . |
Jag tog aldrig bort snedstrecken som fanns i filen... jag markerade det som skulle ändras, och skrev sedan över det med det nya.
Men när jag försöker släppa .bin-filen över Serz för att kunna dubbelkolla så förblir den .bin :vetej: |
Citat:
Leta upp den filen (ser ut som ett anteckningar dok) |
Okej.
Men nu när jag testar igen så händer fortfarande inget :vetej: EDIT: Men vad kan ha blivit fel. För när jag tar bort min asset-mapp så kvarstår ju meddelandet... :vetej: |
Då kan det vara så att filerna från originalobjektet/tåget har hamnat fel på något sett. Prova att ta bort det också.
|
Jomenvisst, självklart var det den som strular. :D
Men jag kan inte hitta några filer som inte fanns där innan :vetej: |
Jag arbetar med ommålningar på skrivbordet (som jag även gjorde i MSTS). Lättast så och man slipper tappa bort filer eller av misstag råka måla över original tåget/objektet...
|
Ok, var så dum att inte jag inte tänkte på det när jag började :rolleyes:
Kan någon berätta för mig hur filerna i mappen ...\Assets\Kuju\Railsimulator\RailVehicles\Diesel\ Class166\FGW\DMOCL Ligger (för det är den mappen som har skitit sig)? Eller alternativt skicka den via Msn eller liknande? |
1 bifogad(e) fil(er)
Så här ser det ut i min...
|
Ok, i min med. Men min bin fil är på 0 kb!! Det måste vara det som är felet väl?
|
RSBintool
Kan någon förklara för mig exakt var rsbintools finns på den tyska hemsidan när man försöker söka efter den så hittar inte sökmotorn.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:55. |