![]() |
Som jag gjorde nu så bytte jag inte namn på någon fil utan kopierade texturfil, binfil, och en till fil som heter >originalnamn.GeoPcDx<
Men jag såg nu att det bildats en blueprintsfil i min mapp, ska den raderas kanske? EDIT: gjorde ingen skillnad om man tog bort den.. |
Har kollat igenom i Assets och ingen mapp där har en punkt ( . ) i mappnamnet och inte i filnamnen heller på grejerna. Kan det vara det som spökar? Döp din mapp till MickeL istället och prova!
Och ja, blueprints.bak ska tas bort om man ändrat med filer... |
Citat:
och i filnamnen har jag ingen punkt :vetej: Men jag kan testa att döpa mappen till MickeL iaf.. EDIT: hjälpte inte att döpa om mappen :( Nu börjar man bli lite irriterad.. |
Konstigt att det inte funkar!?????
Men prova att lägga skyltar mappen brevid orginalet (signs) och se om det fungerar. Glöm inte ändra i bin-filen! |
Citat:
|
Om du vill får du maila den till mig så kan jag titta på den!?
pirpen(snabelA)hotmail.com |
Citat:
|
Citat:
Nu fungerar det! |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Så, nu har jag äntligen lyckats ^^ Detta är dock bara ett test, men jag ska försvenska detta elhus lite. Som att t.ex lägga till denna skylt, fast jag ska göra skylten lite snyggare :p
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har följt din gudie till punkt och pricka, men när jag sparar och startar RW så får jag felmeddelande (se bild). Det hjälper inte att flytta/ta bort min mapp i assetmappen heller... :vetej: Vad har gått snett?? Tacksam för snabbt svar EDIT: Meddelandet kommer vid inläsning av rutt... |
Då har troligtvis någon fil hamnat fel eller så har du missat något att namn ge om. Det där felmeddelandet har jag också fått förr.
När du skrev in din egen sökväg till din mapp, skrev du då såhär \? Det blir fel om det skrivs såhär / . |
Jag tog aldrig bort snedstrecken som fanns i filen... jag markerade det som skulle ändras, och skrev sedan över det med det nya.
Men när jag försöker släppa .bin-filen över Serz för att kunna dubbelkolla så förblir den .bin :vetej: |
Citat:
Leta upp den filen (ser ut som ett anteckningar dok) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:18. |