![]() |
Bilder från fotomässan @ Elmia!
3 bifogad(e) fil(er)
Jag var på fotomässan idag som äger rum 7-8 april inne på Elmia i Jönköping. Helt klart en rolig upplevelse och då tänker jag speciellt på proffsfoto som hade grym studiofotografering och Adobe som visade tips & tricks i photoshop!:D:cool:
Beskrivning av bilderna behövs väl egentligen inte men den första visar Adobe montern(de hade en stor sal för photoshopgenomgångar), bild två är epson i förgrunden och Fotosidan har sitt bakom det! Bild nummer tre visar Hans Gedda som hade bildvisning med porträtt på många kända personer! De två sista bilderna visar fotosidans tävling/monter som skulle vara en bild "Fotograf in action". Bilden är uppbyggd av 502 små mosaikbilder, 21 av dessa brickor är tagna av mig!:) |
Kul att se Olaf, tyvärr är det lite långt till Elmia tycker jag.
|
Skoj att få se resultatet av mosaiken! Man börjar nästan ångra att man inte skickade in något själv... :rolleyes:
|
Citat:
Det finns en officiell återförsäljare av deras produkter på Ebay som har bättre priser: http://stores.ebay.com/Blue-Lantern-Training Jag har flera tränings-DVD's från Total Training hemma och rekomenderar verkligen Total Trainings produkter. Det är verkligen välinvesterade pengar! :) |
Olaf, kollade du på länken?
Jag fick precis hem Total Training for Adobe Photoshop CS2 och Total Training Digital - Photography and Adobe Photoshop alldeles nyss. :) |
Jag spanade igenom det hela men det är inte riktigt min prisklass att betala för övningar, jag utnyttjar skolan som har en hel drös om det behövs!;)
Sen känner jag inte riktigt att jag behöver några guider för det jag arbetar med vanligtvis, fast man insåg hur dålig man är jämfört med Adobes experter på mässan!:cool: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:17. |