![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag var på fotomässan idag som äger rum 7-8 april inne på Elmia i Jönköping. Helt klart en rolig upplevelse och då tänker jag speciellt på proffsfoto som hade grym studiofotografering och Adobe som visade tips & tricks i photoshop!
![]() ![]() Beskrivning av bilderna behövs väl egentligen inte men den första visar Adobe montern(de hade en stor sal för photoshopgenomgångar), bild två är epson i förgrunden och Fotosidan har sitt bakom det! Bild nummer tre visar Hans Gedda som hade bildvisning med porträtt på många kända personer! De två sista bilderna visar fotosidans tävling/monter som skulle vara en bild "Fotograf in action". Bilden är uppbyggd av 502 små mosaikbilder, 21 av dessa brickor är tagna av mig! ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-08-16 klockan 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Kul att se Olaf, tyvärr är det lite långt till Elmia tycker jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Skoj att få se resultatet av mosaiken! Man börjar nästan ångra att man inte skickade in något själv...
![]()
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Det finns en officiell återförsäljare av deras produkter på Ebay som har bättre priser: http://stores.ebay.com/Blue-Lantern-Training Jag har flera tränings-DVD's från Total Training hemma och rekomenderar verkligen Total Trainings produkter. Det är verkligen välinvesterade pengar! ![]()
![]() Mvh, Roger Senast redigerad av Rogge den 2006-04-08 klockan 12:21. Anledning: Rättade stavfel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Olaf, kollade du på länken?
Jag fick precis hem Total Training for Adobe Photoshop CS2 och Total Training Digital - Photography and Adobe Photoshop alldeles nyss. ![]()
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag spanade igenom det hela men det är inte riktigt min prisklass att betala för övningar, jag utnyttjar skolan som har en hel drös om det behövs!
![]() Sen känner jag inte riktigt att jag behöver några guider för det jag arbetar med vanligtvis, fast man insåg hur dålig man är jämfört med Adobes experter på mässan! ![]() |
![]() |
![]() |