![]() |
Y31 1400
är nån som vet om denna finns till trainz Y31 1400
skriv svar jag är ute efter den den skulle pass till min nya banna som jag hålle rpå att bygga. |
Oj, vad jag blev besviken.
Jag trodde, jag skulle hitta Y31 1400 för nedladdning här.:rolleyes: Men jag hittar inget att ladda ner:vetej: |
Citat:
P.S. det är sj:s x31 och dsb first:s x31 där |
Citat:
Blev också, precis som Bengan, väldigt besviken, trodde jag äntligen kunde få tag på en Y31'a, så man kanske kunde ominstallera Trainz och börja bygga lite charmiga banor, men...:rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
Har lite av en smådröm att börja bygga något som skulle likna Kinnekullebanan, men det får verkligen vänta. Förmodligen i en evighet. Även fast även där passar Y1 mycket bättre, men där rullar ju några Itino'sar också... :P |
Citat:
|
Citat:
|
Y31 1400
jag skulle vill vet om nå vet om man kan ladda hem ett Y31 motorvagnståg.
skriv svar |
Läs tidigare inlägg så förstår du säkert.
|
Jag kan nog säga att, man kan ta bort strömavtagaren och sätta dit ett dieselmotorljud. Det är inte så svårt att fixa. Någon som är bra på det?
|
Citat:
|
Finns det möjlighet att söka i tyska hemsidor att ladda hem liknande tåg?
Jag har hittat liknande tåg till MSTS. Men till Trainz? |
finns på downloads sök på kalmar så ska den komma upp om du vill ha originalet så kommer sidan snart
här är länken om du är medlem på dls http://www.auran.com/TRS2004/DLS_vie...?AssetID=81054 |
Citat:
Vi talar om Y31 Itino, INTE Y2 kustpilen. Enda likheten mellan de två är att de på något sätt drivs av diesel och rullar på en järnväg. Sen upphör likheterna... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:43. |