![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
är nån som vet om denna finns till trainz Y31 1400
skriv svar jag är ute efter den den skulle pass till min nya banna som jag hålle rpå att bygga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Oj, vad jag blev besviken.
Jag trodde, jag skulle hitta Y31 1400 för nedladdning här. ![]() Men jag hittar inget att ladda ner ![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
P.S. det är sj:s x31 och dsb first:s x31 där
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Blev också, precis som Bengan, väldigt besviken, trodde jag äntligen kunde få tag på en Y31'a, så man kanske kunde ominstallera Trainz och börja bygga lite charmiga banor, men... ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Har lite av en smådröm att börja bygga något som skulle likna Kinnekullebanan, men det får verkligen vänta. Förmodligen i en evighet. Även fast även där passar Y1 mycket bättre, men där rullar ju några Itino'sar också... :P
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2009-11-15 klockan 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
jag skulle vill vet om nå vet om man kan ladda hem ett Y31 motorvagnståg.
skriv svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Läs tidigare inlägg så förstår du säkert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag kan nog säga att, man kan ta bort strömavtagaren och sätta dit ett dieselmotorljud. Det är inte så svårt att fixa. Någon som är bra på det?
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Då kan jag säga som så, att det är en sjujäkla skillnad mellan X31 och Y31...
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Finns det möjlighet att söka i tyska hemsidor att ladda hem liknande tåg?
Jag har hittat liknande tåg till MSTS. Men till Trainz? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
finns på downloads sök på kalmar så ska den komma upp om du vill ha originalet så kommer sidan snart
här är länken om du är medlem på dls http://www.auran.com/TRS2004/DLS_vie...?AssetID=81054
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2009-11-16 klockan 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vi talar om Y31 Itino, INTE Y2 kustpilen. Enda likheten mellan de två är att de på något sätt drivs av diesel och rullar på en järnväg. Sen upphör likheterna...
![]() |