![]() |
Cargonet Class 66
Jeg har fått den glede å presentere min egen lagde versjon av Class 66, nemlig Cargonet CD 66. Den er nå tilgjengelig for nedlasting på 3dtog.com, under filarkiv.
http://3dtog.com/wp-content/uploads/...68767b80_z.jpg Jeg er litt usikker fremdeles på hvorfor jeg lagde 3 versjoner av loket med og uten logo ... men det virket logisk når jeg lagde dem :visslar: Siden loket ikke kommer fra railsimulator.com med plog, kan ikke jeg gjøre så mye med den saken, så det ble med bare påmalt plog og umalt flate ... :) Vel, nok om det, her er den: Cargonet Class 66 Du må selvfølgelig eige Class 66 fra Steam/Justtrains |
cool - thanks :ber:
|
For at få CD66 til at fungere, må du have denne: Class 66 Diesel Locomotive RailWorks Add-on, som findes på Steam!
|
Riktigt välgjorda texturer, snyggt jobbat med denna och inte minst SSRT! :ber::tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
Du må ha kjøpt Class 66 fra Steam eller Justtrains for å få noen glede av disse filene. Filene jeg har laget trenger ingen betale for :) __________________ Tusen takk til alle som er fornøyd med lokene. Her er den nye download linken: Cargonet Class 66 Les instruksjonene, eller så vil ikke lokene fungere ;) og takk til KMW for hjelp :) |
Jag tycker det kunde vära bra med TGOJ T66 713 och T66K 714.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Så här ser den ut! Lokkroppen syns inte, bara 2 st koppel. Hur tar man bort detta?
|
Har du lest instruksjonene, gått inn i Cargonet mappene i Railworks og trykket på install CD66 ? etter at du installerte rwp-filen ? :)
hvis ikke, så les instruksjonene, gjør som de sier, og slett blueprint filene. |
Hej!
Tack, nu syns loket, men får inte bort koppeln. Går ej att markera. Hur gör jag? |
Hva mener du ? Kobbelet skal se slik ut … ;) Det er standard …
|
Citat:
|
Hvis jeg fårstår rett, så henger koblene der fremdeles i løse luften, og nekter å forsvinne ?
Prøv å koble det ihopes med ett annet lok i "world editoren", også holder du inne shift når du markerer det andre loket, og trykk på delete. Håper det det hjelper :) |
Markeringen reagerar inget alls, så jag deletade hela test-scenariot istället. Tack för hjälpen. Ursäkta för mycket OT.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:59. |