![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Jeg har fått den glede å presentere min egen lagde versjon av Class 66, nemlig Cargonet CD 66. Den er nå tilgjengelig for nedlasting på 3dtog.com, under filarkiv.
![]() Jeg er litt usikker fremdeles på hvorfor jeg lagde 3 versjoner av loket med og uten logo ... men det virket logisk når jeg lagde dem ![]() Siden loket ikke kommer fra railsimulator.com med plog, kan ikke jeg gjøre så mye med den saken, så det ble med bare påmalt plog og umalt flate ... ![]() Vel, nok om det, her er den: Cargonet Class 66 Du må selvfølgelig eige Class 66 fra Steam/Justtrains
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
cool - thanks
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
For at få CD66 til at fungere, må du have denne: Class 66 Diesel Locomotive RailWorks Add-on, som findes på Steam!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Riktigt välgjorda texturer, snyggt jobbat med denna och inte minst SSRT!
![]() ![]()
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Du må ha kjøpt Class 66 fra Steam eller Justtrains for å få noen glede av disse filene. Filene jeg har laget trenger ingen betale for ![]() __________________ Tusen takk til alle som er fornøyd med lokene. Her er den nye download linken: Cargonet Class 66 Les instruksjonene, eller så vil ikke lokene fungere ![]() og takk til KMW for hjelp ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker det kunde vära bra med TGOJ T66 713 och T66K 714.
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Så här ser den ut! Lokkroppen syns inte, bara 2 st koppel. Hur tar man bort detta?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-08-30 klockan 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Har du lest instruksjonene, gått inn i Cargonet mappene i Railworks og trykket på install CD66 ? etter at du installerte rwp-filen ?
![]() hvis ikke, så les instruksjonene, gjør som de sier, og slett blueprint filene.
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack, nu syns loket, men får inte bort koppeln. Går ej att markera. Hur gör jag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hva mener du ? Kobbelet skal se slik ut …
![]()
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
|
![]()
Om du tittar på bilden som jag ritade med röda pilar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Hvis jeg fårstår rett, så henger koblene der fremdeles i løse luften, og nekter å forsvinne ?
Prøv å koble det ihopes med ett annet lok i "world editoren", også holder du inne shift når du markerer det andre loket, og trykk på delete. Håper det det hjelper ![]()
ocvn Senast redigerad av ocvn den 2011-08-31 klockan 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
Markeringen reagerar inget alls, så jag deletade hela test-scenariot istället. Tack för hjälpen. Ursäkta för mycket OT.
|
![]() |
![]() |